شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ویلای موردنظر در یکی از بهترین محله های شهر لنگرود، آقا سیدعبدالله قرار گرفته است. به دلیل نزدیکی این محله به مرکز شهر، دسترسی کامل به تمامی مراکز خرید، رفاهی، خدماتی، آموزشی و درمانی اعم از فروشگا های پوشاک، پاساژ، باشگاه، مدرسه، آموزشگاه های موسیقی، کافه و رستوران، درمانگاه، داروخانه و غیره برای ساکنین این محله فراهم شده است. این محله به خیابان های مهم شهر لنگرود از جمله خیابان شریعتی، خیابان امام و بلوار شهید عبدالکریمی متصل شده است. املاک آرمان


این ویلا به متراژ 145 متر در زمینی به مساحت 105 متر بنا شده است. طراحی داخلی این ویلا به صورت دوبلکس است به گونه ای که آشپزخانه به همراه سرویس بهداشتی ایرانی در طبقه پایینی و اتاق خواب ها به همراه سرویس بهداشتی فرنگی در طبقه بالا قرار گرفته است. پوشش کف این ویلای شیک از نوع پارکت است. در هنگام ورود شما به این ویلا، فضای سالن دلباز و شیک آن برای شما قطعا جذاب خواهد بود. رنگ سفید کابینت های آشپزخانه و نورپردازی های انجام شده در این قسمت جلوه زیبایی به فضا داده است. نورگیر بودن اتاق خواب ها در کنار فضای مناسبی که برای هر یک درنظر گرفته شده است از دیگر مزایای این خانه ویلایی محسوب می شود ضمن اینکه کمد دیواری نیز در آن نصب شده است.


لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید. 


شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

خرید زمین روستایی در شمال

جزئیات

شناسه ملک: 7342                                     مساحت زمین (مترمربع): 145 مترمربع 

مساحت ملک (مترمربع): 105 مترمربع            اتاق ها: 2 

تختخواب ها: 2                                         قیمت کل (تومان): 6 میلیارد تومان 

وضعیت: برای فروش


امکانات

آیفون تصویری 

پارکینگ 

پوشش کف سرامیکی 

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی 

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی 

گاز رومیزی

فروش مغازه در دریاسر





[ بازدید : 195 ]

[ پنجشنبه 11 اسفند 1401 ] [ 14:45 ] [ F369 ]

[ ]

اگر صبح که از خواب بیدار می شوید احساس خوبی ندارید، باید به شما بگوییم که تنها نیستید. اما برای رفع این مشکل چه باید کرد؟ به ما بپیوند.

نهار خلیلی، پایگاه اطلاع رسانی سرویس سلامت و سبک زندگی دانا; اکثر مردم با پوست درخشان و موهای عالی از خواب بیدار نمی شوند! با چند نکته ساده، زیبایی طبیعی خود را قبل از اینکه متوجه شوید به نمایش خواهید گذاشت.


هر شب قبل از خواب صورت خود را بشویید

اگر آرایش می کنید، می دانید که باید هر شب صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید. اما حتی اگر این کار را نکنید، روغن ها و آلاینده های موجود در هوا می توانند در طول روز روی صورت شما ظاهر شوند. می تواند منافذ پوست شما را مسدود کند و منجر به آکنه و پیری زودرس شود. صورت خود را خیس کنید، سپس از پاک کننده پوست خود استفاده کنید و سپس صورت خود را کاملا با آب تمیز بشویید.

اگر خیلی خسته هستید که نمی توانید صورت خود را بشویید، می توانید از پاک کننده صورت برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید.


یک لایه ضخیم از مرطوب کننده را روی پوست خود بمالید

شب بهترین زمان برای مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده است. یک لایه ضخیم از مرطوب کننده را روی پوست بمالید، اما آن را به طور کامل مالش ندهید. درعوض، اجازه دهید به طور طبیعی تازه و محو شود تا بیشترین بهره را از آن ببرید.


بعد از مرطوب کردن، کرم دور چشم بزنید

اگر از کرم زیر چشم استفاده کرده و سپس از مرطوب کننده استفاده می کنید، می توانید کرم دور چشم را به نواحی دیگری از صورت خود منتقل کنید که در آن کرم اثر کمتری دارد. استفاده از آن بعد از مرطوب کننده مطمئن می شود که در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید باقی می ماند و پوست ظریف اطراف چشم شما را آبرسانی می کند.


قبل از رفتن به رختخواب از یک بالم لب مرطوب استفاده کنید

لب های شما نیز مانند بقیه صورت شما نیاز به مرطوب شدن دارند. شب بهترین زمان برای استفاده از مومیایی لب است زیرا برای چندین ساعت صحبت نمی‌کنید، نمی‌خورید یا نمی‌نوشید. بنابراین از مرطوب کننده لب مورد علاقه خود استفاده کنید و با لب های زیبا و پر از خواب بیدار شوید!


هر شب پاهای خود را مرطوب کنید و جوراب بپوشید

اگر در شب برای مرطوب کردن پاهای خود وقت بگذارید، از سر تا پا زیبا به نظر خواهید رسید. پاهای خود را با یک لوسیون غلیظ بپوشانید. از مالیدن بین انگشتان پا خودداری کنید. در مرحله بعد، یک جفت جوراب ضخیم بپوشید تا لوسیون روی ملحفه های شما قرار نگیرد.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

برای جلوگیری از چین و چروک به پشت بخوابید

اگر به روی شکم یا پهلو بخوابید، بالش اصطکاک روی صورت شما ایجاد می کند و نیروی جاذبه پوست شما را به سمت پایین می کشد. با گذشت زمان، این می تواند منجر به چین و چروک روی صورت شود. علاوه بر فوایدی که برای صورت شما دارد، خوابیدن به پشت باعث حفظ تراز طبیعی گردن و ستون فقرات می شود.


هنگام خواب از مرطوب کننده استفاده کنید

آبرسانی برای سلامت پوست شما حتی در هنگام خواب ضروری است. یک دستگاه بخور در اتاق خود قرار دهید و هنگام خواب آن را روشن کنید، به خصوص در زمستان که هوا خشک است.


روزانه حدود 100 اونس مایع (3.0 لیتر) آب بنوشید

نوشیدن آب به دفع سموم از بدن شما کمک می کند و برای سلامت پوست مهم است. اگر برای نوشیدن آب اضافی به کمک نیاز دارید، یک بطری آب بزرگ همراه خود داشته باشید تا به شما یادآوری کند که باید آب بنوشید.

برای حالت دادن بیشتر، قبل از خواب یک مرطوب کننده به موهای خود بزنید.

اگر موهایتان خیلی خشک است، یک نرم کننده ضخیم به موهایتان بزنید، سپس هنگام خواب سرتان را در حوله بپیچید. صبح صورت را بشویید. اگر موهایتان چرب است، یک روغن ملایم مانند روغن آرگان یا روغن نارگیل را به انتهای موها بمالید تا از دوشاخه شدن موها جلوگیری کنید.


اگر موهایتان بلند است ببافید

هنگام خواب از موهای خود در برابر اصطکاک محافظت کنید و بافته یا دم اسبی شل بپوشید. با این حال، موهای خود را خیلی محکم نکشید وگرنه ممکن است بشکنند.


روی یک روبالشی ساتن یا ابریشمی بخوابید

روبالشی های نخی معمولی می توانند الیاف موهای شما را به دام بیندازند. با گذشت زمان، این امر می تواند باعث ضعیف شدن و حتی شکستن تارهای مو شود. در عوض، از ابریشم یا ساتن استفاده کنید تا موهایتان هنگام خواب به آرامی روی سطح بالش بچرخد.


اگر روبالشی ساتن ندارید، موهایتان را با روسری ببندید

پیچاندن موهای خود در یک روسری یا سایر پوشش های سر یک راه عالی برای جلوگیری از شکنندگی گره است. این به موهای شما کمک می کند تا در روز بعد حالت خود را حفظ کنید.


محیطی آرام در اتاق خواب خود ایجاد کنید

اتاق خواب شما باید خنک، تاریک و ساکت باشد تا به شما کمک کند بهترین خواب ممکن را داشته باشید. دما را طوری تنظیم کنید که برای شما راحت است.

در صورت امکان، روی ملحفه های زیبا سرمایه گذاری کنید تا هنگام خواب راحت باشید. گران ترین ورق ها دارای تعداد نخ 300 تا 400 هستند، اما ورقی با تعداد نخ در محدوده 250 تا 300 حس ابریشمی به شما می دهد.

اتاق خواب خود را مرتب نگه دارید تا وقتی وارد اتاق می شوید احساس آرامش کنید. قبل از رفتن به رختخواب، لباس های شسته شده را کنار بگذارید و میز خواب یا قسمت بالای کمدتان را صاف کنید.


ملحفه های خود را هفته ای یکبار بشویید

عرق، سلول‌های مرده پوست و سایر آلاینده‌ها می‌توانند روی تخت شما جمع شوند و از سردی بیش از حد تشک در هنگام خواب جلوگیری کنند. با شستن ملافه در هفته، در صورت امکان، یا حداقل یک هفته در میان، ملافه خود را گرم و تمیز نگه دارید.


اگر می توانید به برنامه خواب خود پایبند باشید

در صورت امکان، سعی کنید هر روز در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید و به رختخواب بروید. این به بدن شما کمک می کند تا بداند چه زمانی برای یک خواب خوب شبانه است و شما با آرامش بیشتری از خواب بیدار خواهید شد و این قطعا در چهره شما نمایان خواهد شد!


حداقل 7 ساعت در شب بخوابید.

3-4 ساعت قبل از خواب از کافئین خودداری کنید

کافئین یک محرک است و می تواند چرخه خواب شما را مختل کند. چند ساعت قبل از رفتن به رختخواب، کافئین را با آب جایگزین کنید تا بتوانید شب بهتر بخوابید و سرحال از خواب بیدار شوید.

قبل از رفتن به رختخواب تلفن و سایر وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید

تلفن های همراه، تلویزیون ها و رایانه ها نور آبی مشابه نور خورشید از خود ساطع می کنند. این نور می تواند مغز را فریب دهد تا فکر کند روز است و از خوابیدن شما جلوگیری می کند. دکتر فاطمه حبشی





[ بازدید : 42 ]

[ دوشنبه 10 بهمن 1401 ] [ 9:47 ] [ F369 ]

[ ]

متن آهنگ اگه بازم بیای سراغم منت سرم میذاری سامان جلیلی

کاری به کارم نداری هی سرکارم میذاری
من که برات میمیرم بگو چرا دوسم نداری
چی آوردی به روزم بگو تا کی باید بسوزم
بگو باهام میمونی حتی واسه یه روزم
دیگه تو قلبم دیگه جایی نداری هی بلا سرم میاری
من که برات میمیرم بگو چرا منو دوست نداری
از این و اون شنفتم تو یه یار دیگه داری
اگه بازم بیای سراغم منت سرم میذاری
سرتو بذار رو شونم تا آروم بگیره جونم
میخوام برات عزیزم از ته دل بخونم






[ بازدید : 45 ]

[ يکشنبه 9 بهمن 1401 ] [ 9:15 ] [ F369 ]

[ ]

ChatGPT چیست؟ در حالی که دنیا به سرعت مجذوب تکنولوژی ساخت تصاویر جذاب و خلاقانه ساخته شده توسط Midjourney (یک ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس) شده است، یکی دیگر از برنامه ترند دیگر در این روزها راجع یعنی ChatGPT با تکنولوژی مبتنی بر درک زبان انسان‌ها خودنمایی می کند. چه می‌شود اگر یک ربات بتواند مانند یک فرد عاقل با شما صحبت کند و به شما راهکاری را ارائه دهد؟ اکنون بشر نخستین گام‌های خود را برای دستیابی به چنین ابزاری برداشته است که نمونه اولیه آن را می‌توان در تکنولوژی ChatGPT مشاهده کرد. این ابزار همانند یک چت بات اما با پاسخ‌هایی کامل نزدیک به لحن یک انسان کار می‌کند. در ادامه با ما باشید تا به بررسی این فناوری بپردازیم.


ChatGPT چیست؟

دنیای فناوری که همواره در حال رشد و پیشرفت است، این بار، انقلاب خود را با پیشرفت‌های خیره کننده هوش مصنوعی AI رقم می‌زند. یکی از آخرین دستاوردها در این حوزه، ChatGPT نام دارد که امروزه آوازه آن بسیار زیاد شنیده می‌شود. اما ChatGPT چیست و چه کاربردهایی خواهد داشت؟ در پاسخ ابتدا با ما باشید تا با این ابزار آشنا شویم. ChatGPT یک ابزار پردازش زبان طبیعی است که توسط فناوری هوش مصنوعی هدایت می‌شود و به شما امکان آن را می‌دهد مکالمات انسان‌مانند و حتی فراتر از آن را با یک ربات چت داشته باشید. این ابزار می‌تواند به سوالات پاسخ دهد، به شما در کارهایی مانند نوشتن ایمیل و کد زدن کمک کند و بسیاری موارد دیگر که در ادامه به معرفی بیشتر آن می‌پردازیم. همچنین جالب است بدانید این ابزار می‌تواند در حال حاضر برای عموم رایگان است؛ زیرا ChatGPT در مرحله تحقیق و جمع آوری بازخوردها بوده و دوره کارآزمایی خود را می‌گذراند.جوان ایرانی (irjavan.com)


ChatGPT توسط OpenAI، یک شرکت تحقیقاتی و هوش مصنوعی ایجاد شده است.  این شرکت ChatGPT را در 30 نوامبر 2022 مصادف با 9 آذرماه همین سال (1401) راه‌اندازی کرد. OpenAI همچنین مسئول پلتفرم‌های مشابهی در این زمینه است که عبارتند از:

DALLE-2: یک مولد محبوب هنر هوش مصنوعی است که برای تولید کننده تصویر به کمک فناوری هوش مصنوعی کاربرد دارد. شما می‌توانید متن دلخواه خود را با کمک این ابزار به تصویر تبدیل نمایید.

نکته: حال با فهم اینکه ChatGPT چیست، برای اینکه بتوانید از این سایت استفاده کنید، کافیست تنها در این سایت ثبت نام کرده و متن خود را بنویسید تا یک تصویر به کمک هوش مصنوعی مرتبط به آن ساخته شود.

نکته: برای ثبت نام لازم است یک شماره تلفن غیر از ایران داشته باشید. متاسفانه به دلیل تحریم‌ها، هرچند شماره تلفن این کشور در لیست Phone نامبرهای سایت قرار گرفته اما سرویس دهی به آن امکان پذیر نیست. در انتهای این مقاله راجع به راه حل این موضوع صحبت شده است.


Whisper: یک سیستم تشخیص خودکار گفتار پیشرفته SotA است که می‌تواند تقریبا بدون نقص، گفتار را در ده‌ها زبان رونویسی کند و حتی کیفیت صدای ضعیف یا نویز بیش از حد پس زمینه را مدیریت نماید.  دامنه کلمات گفتاری همیشه تا حدودی برای موارد استفاده ML دور از دسترس بوده است



شیوه کار ChatGPT چگونه است؟

اما اساس کار ChatGPT چیست و چگونه کار می‌کند؟ یکی از پرسش‌هایی که کنجکاوی بسیاری از کاربران را برانگیخته است، چگونگی کار کردن این ابزار و دقت بالای آن است. در پاسخ باید بدانید اصولا این ابزار از یک مدل پردازش زبان Native استفاده می‌کند که با عنوان Generative Pretrained Transformer شناخته می‌شود و ترکیبی از علم علوم کامپیوتر و زبان شناسی در کنار NLP است. این مدل توسط Open AI ساخته شده است. همچنین در طراحی آن از تکنیک‌های اولیه ماشین لرنینگ مانند Supervised Learning و Reinforcement Learning استفاده شده است. همچنین از یک الگوریتم یادگیری که توسط این شرکت توسعه یافته است در آن استفاده شده است. شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی را از سایت آن بیابید.

همچنین لازم است بدانید این ابزار توسط دیتا کتاب‌ها، مقالات و صفحات وب در کنار ویکی پدیا آموزش داده شده است و در آن 570 گیگ اطلاعات شامل 300 میلیارد کلمه را تا سال 2021 برای Train کردن آن به کار گرفته است.


کاربردهای ChatGPT کدامند؟

به یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در این مقاله راجع به این ابزار رسیده‌ایم و حالا می‌خواهیم بگوییم کاربرد ChatGPT چیست؟ در پاسخ باید به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

ساخت جوک: شما می‌توانید از این ابزار برای تفریح خود استفاده کنید. یکی از کاربردهای تفننی آن، ساختن جوک است. این ابزار پتانسیل خود را برای ساخت جوک‌هایی در سطح متوسط نشان داده است.

توضیحات ساده برای موضوعات سخت: گاهی اوقات، گوگل کردن یک موضوع به شما درک روشنی نمی‌دهد. به موضوعاتی مانند کرم‌چاله‌ها، ماده تاریک و همه آن نظریه‌هایی که ممکن است بسیار سنگین باشند فکر کنید. در این حالت شما می‌توانید از این ابزار برای فهم ساده استفاده کنید.

نگارش رزومه و نامه سفارشی: اگر در حال حاضر به دنبال یک شغل هستید، یکی از خسته‌کننده‌ترین بخش‌های فرآیند درخواست شغل، نوشتن یک رزومه شخصی و نامه سفارشی سازی شده برای هر شغلی است که برای آن درخواست می‌کنید. به طور معمول شما نمی‌توانید به سادگی برای هر کار یک نسخه از این نوشته‌ها را بنویسید. ChatGPT یکی از سریع ترین راه‌ها برای ساخت رزومه آنلاین است.

حل مسائل ریاضی: آیا می‌دانید توانایی جالب ChatGPT چیست؟ در واقع این برنامه می‌تواند به صورت مرحله به مرحله مسائل ریاضی را برای شما حل کرده و توضیح دهد.

مشاوره در روابط: همانطور که گفته شد، این ابزار می‌تواند برای مشاغل Knowledge Worker یک جایگزین باشد که هنوز راه بسیاری دارد. هرچند هوش مصنوعی درکی از احساسات ندارد اما می‌تواند نکات و تذکراتی را با توجه به وضعیت شما گوشزد کند.

نگارش کد و دیباگ کردن آن: اگر بخواهیم بگوییم جذاب‌ترین کاربرد ChatGPT چیست؟ می‌توان به قابلیت نگارش کد و دیباگ کردن آن پرداخت. این ابزار به شما کمک می‌کند تا مشکلات کد را بیابید و ساعت‌ها در دیباگ کردن آن معطل نشوید. همچنین می‌تواند برای ساخت برنامه‌های ساده به زبان‌های مختلف استفاده شود.

همچنین از دیگر کاربردهای این ابزار می‌توان به نگارش موزیک در هر نوع ژانر، صحبت کردن در مواقع تنهایی با یک ربات و غیره اشاره نمود.



مزایا و معایب ChatGPT چیست؟

اما مزایا و معایب ChatGPT چیست؟ در پاسخ باید ابتدا در مورد مزایای این ابزار می‌توان گفت:

یادگیری شخصی: ChatGPT می‌تواند با سطح درک دانش آموز سازگار شود و سختی مفاهیم یا سوالات را به صورت کامل برای او با زبانی ساده و مرحله به مرحله آموزش دهد.

صرفه جویی در زمان: ChatGPT می‌تواند با ارائه پاسخ‌های سریع به سؤالات، در وقت صرفه جویی کند و به افراد اجازه دهد به کارهای دیگر بروند یا درباره یک موضوع بیشتر بیاموزند.

پشتیبانی سریع‌تر مشتری: طبیعتا چت GPT پاسخ‌های سریع‌تر و واضح‌تر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مصرف کننده از خدمات سریعتر سود می‌برد و به طور کلی تجربه او را بهبود می‌یابد. این ابزار به تدریج زمان انتظار را کوتاه می کند.


همچنین در مورد معایب مهم ای ابزار می‌توان گفت:

افزایش اشتباه و سوء برداشت: این برنامه براساس پایگاه داده خود که فعلا قابل آپدیت نبوده و تا سال 2021 داده دارد، به کاربران پاسخ می‌دهد. اگر کاربر درخواستی را ارسال کند که ChatGPT در حال حاضر در پایگاه داده خود ندارد، پاسخ نمی‌دهد. این ابزار ممکن است در نتیجه این پرس و جوها گیج شده و به درستی نتواند پاسخ صحیحی را بیاورد.

افزایش هزینه با پیچیدگی بیشتر: درک این نکته ضروری است که ابزار ChatGPT با طراحی پیچیده‌تر و عملکرد برتر، هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. این امر می‌تواند هزینه استفاده از آن را افزایش دهد.

عدم مناسب بودن برای همه مشاغل: ChatGPT برای انواع برنامه ها و بخش‌ها مفید است، اما قادر به مدیریت همه آنها نیست. امروزه برخی از سرویس‌ها مانند خدماتی که توسط خدمات روانپزشکی، بیمارستان‌ها، آتش نشانی‌ها و نیروهای پلیس ارائه می‌شود، نیاز به اقدام سریع و اطلاعات دقیق دارد. در چنین شرایطی، سرمایه گذاری در ChatGPT نمی‌تواند منجر به نتایج مثبت در بلند مدت شود.



راهنمای گام به گام استفاده از ChatGPT

اما شیوه استفاده از ChatGPT چیست؟ چگونه می‌توان به این برنامه دسترسی داشته و از آن استفاده نمود؟ در پاسخ می‌توان به چند مرحله اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشند:


ورود به سایت چت جی بی تی: در قدم اول از نحوه استفاده از چت جی بی تی، لازم است به سایت آن وارد شوید که به آدرس این لینک بروید.

حال بر روی دکمه Try ChatGPT کلیک کنید. گزینه Try را در بالای رابط کاربری وب سایت قابل مشاهده است.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که وارد شوید یا ثبت نام کنید. اگر از قبل یک حساب OpenAI ندارید، با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید. همچنین ممکن است مجبور شوید قبل از ورود، شماره موبایل خود را نیز ثبت کنید که این اصلی‌ترین چالش برای ساکنین ایران خواهد بود.

هنگامی که وارد شوید، با چند اطلاعیه سلب مسئولیت مواجه خواهید شد. اینها شامل اطلاعیه‌ای است مبنی بر اینکه توسعه دهندگان هوش مصنوعی ممکن است تعامل شما با ChatGPT را برای ارزیابی عملکرد سیستم بررسی کنند. می‌توانید از این سلب مسئولیت‌ها صرف نظر کنید.

اکنون، می توانید تعامل با ChatGPT را شروع کنید. برای شروع مکالمه، کادر پیام را در پایین رابط پیدا کنید.

ChatGPT به سرعت پاسخی‌را برای شما ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال سوالی را بپرسید و اگر از جواب ناراضی بودید، می توانید دکمه Try Again را فشار دهید. سپس ربات سعی می‌کند به طور متفاوتی به شما پاسخ دهد.

تا اینجا به این سوال که ChatGPT چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد پاسخ دادیم. حال نوبت آن است که به راه حل چالش مهم آن بپردازیم.



روش احراز هویت شماره تلفن با ChatGPT چیست؟

راه حل احراز هویت در ChatGPT چیست؟ در هنگام ثبت نام نمی‌توانید شماره ایران را ثبت کنید. چراکه با اخطار مواجه خواهید شد. بنابراین باید یک شماره از یک کشور خارجی پیدا کرده و یا به آنجا مهاجرت کنید. به عنوان مثال، حتی کشور عراق نیز در لیست کشورهای مورد تایید این پلتفرم وجود دارد اما مناطقی همچون ایران، افغانستان، روسیه، چین، پاراگونه و غیره در آن نیستند.  بهترین راهکار آن است که از همینجا یک شماره تلفن برای ثبت نام در این پلتفرم تهیه کنید. جهت انجام چنین کاری، می‌بایست یک شماره از کشوری که مورد پذیرش این پلتفرم است تهیه کنید. (لیست کشورهای در این لینک، ممکن است در آپدیت‌های بعدی نیز ایران به واسطه مجوز رفع تحریم‌های اینترنتی وزارت خزانه داری آمریکا به این لیست اضافه شود).


یکی از سرویس‌هایی که شماره تلفنی را برای این پلتفرم ارائه می‌کند، نامبرلند است که تنها کافیست به این لینک مراجعه کرده و یک شماره از آن دریافت کنید. شما می‌توانید  با حداقل 6-7 هزار تومان یک شماره را برای خود بخرید. سپس احراز هویت را در سایت تکمیل کنید.


آینده ChatGPT چگونه خواهد بود؟

بنظر می‌رسد آینده چنین ابزاری درخشان خواهد بود. در همین حال، گفته می‌شود که مایکروسافت که قبلا در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده بود، در حال مذاکره در مورد گنجاندن ChatGPT در Bing، موتور جستجوی آن و برنامه‌های Office است.  لینکدین متعلق به مایکروسافت مملو از پست هایی در مورد تطبیق پذیری ChatGPT شده است. این ابزار می‌تواند مقاله‌های دانشجویی بنویسد، یک طرح کسب‌وکار را در زمان کمتر بسازد، به راحتی یک گزارش خبری را جمع‌آوری کند و حتی یک هنرمند شاعر همانند یک غزل و شکسپیر بسازد. همچنین هوش مصنوعی این ابزار می‌تواند در سال‌های بعد بر آینده شغلی افرادی همچون تحلیلگران، برنامه‌ریزان تجاری، مشاوران، بازاریابان، متخصصان روابط عمومی، فروشندگان و استراتژیست‌ها تاثیر گذار باشد.

ChatGPT چیست؟ راه حل احراز هویت شماره تلفن





[ بازدید : 43 ]

[ چهارشنبه 5 بهمن 1401 ] [ 10:19 ] [ F369 ]

[ ]


سرور مجازی لینوکس یا VPS لینوکس را می‌توان یکی از پایدارترین و امن‌ترین سرورهای مجازی در جهان معرفی کرد. این سرور مجازی یکی از بهترین سرویس‌های میزبان وب است که به‌عنوان سرور ایمیل، سرور بازی، سرور ترید و... نیز بسیار پرکاربرد است. اگر مایلید در مورد مزایا و معایب سرور مجازی لینوکس اطلاعات مختصر و مفیدی کسب کنید، با ما همراه باشید.

سرور مجازی لینوکس چیست؟

در ابتدا باید مروری بر سرور مجازی داشته باشیم. سرور مجازی در واقع یک بخش مجازی از یک سرور فیزیکی و قدرتمند است. این سرور اصلی در دیتاسنتر نگهداری می‌شود و منابع آن (شامل رم، پردازنده، حافظه، پهنای باند و...) در اختیار سرورهای مجازی وابسته به آن، قرار می‌گیرد.

برای استفاده از یک سرور مجازی باید یک سیستم‌عامل روی آن نصب شود. اگر سیستم عاملی که روی یک سرور مجازی نصب می‌شود، لینوکس باشد، به این سرور، سرور مجازی لینوکس یا VPS لینوکس گفته می‌شود.

به‌طورکلی مزیت سرورهای مجازی نسبت به هاست اشتراکی این است که هر سرور مجازی می‌تواند از منابع اختصاصی مثل رم، دیسک و... استفاده کند. امنیت بالا، سرعت پردازش عالی، کارایی بهتر و... از جمله مزایای داشتن منابع اختصاصی است.

سرور مجازی لینوکس در ایران

می‌توان VPS  لینوکس را بر اساس محل قرارگیری سرور اصلی در داخل یا خارج از ایران، دسته‌بندی کرد. اینکه سرور در کدام یک از این موقعیت‌های جغرافیایی قرار داشته باشد، مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه بررسی می‌شود.

مزایای VPS لینوکس در ایران

از جمله مزیت‌های VPS لینوکسی که سرور آن داخل ایران است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی سریع‌تر به وب‌سایت‌ها

اگر اطلاعات یک وب‌سایت روی سرور ایران میزبانی شود، سرعت دسترسی به اطلاعات این سایت بیشتر از وب‌سایتی است که روی سرور خارج میزبانی می‌شود.

عدم تأثیر اختلالات اینترنت

اختلالات اینترنت در ایران روی وب‌سایت‌هایی که متصل به سرور خارج هستند، تأثیر می‌گذارد. درحالی‌که وب‌سایت‌هایی که روی سرور ایران میزبانی می‌شوند، چنین مشکلی ندارند.

تأثیر کمتر تغییرات قیمت ارز روی قیمت سرور ایرانی

نوسانات ارزی، تأثیر کمتری روی قیمت سرور مجازی لینوکس در ایران دارد. سرورهایی که در خارج نگهداری می‌شوند به دلیل قیمت ارز، سخت‌افزار پیشرفته‌تر و سرویس‌های بهتر، قیمت بالاتری دارند.

دسترسی سریع و راحت به سرور

مزیت دیگری که VPS لینوکس در ایران دارد، دسترسی سریع و راحت به سرورهای فیزیکی است. در مورد VPS خارج، این دسترسی با محدودیت همراه می‌شود.

معایب VPS لینوکس در ایران

در کنار مزایایی که سرور مجازی لینوکس در ایران، به همراه دارد معایبی نیز از این سرور مشاهده می‌شود. در ادامه به چند مورد از این معایب اشاره می‌کنیم.

عدم دسترسی به بعضی از وب‌سایت‌ها در صورت تحریم

یکی از معایب قابل‌توجه سرور مجازی در ایران این است که نمی‌توان از طریق آن وارد وب‌سایت‌هایی شد که ای پی ایران را تحریم کرده‌اند؛ بنابراین امکان دانلود و ثبت‌نام در این سایت‌ها نیز وجود ندارد.

پهنای باند و کیفیت شبکه متوسط

سرورهای داخل ایران پهنای کمتری نسبت به کشورهای پیشرفته دارند. در کل کیفیت شبکه دسترسی به اینترنت از طریق VPS لینوکس در ایران، کمتر است و در حد متوسطی قرار دارد.

آپتایم پایین‌تر VPS لینوکس در ایران

اپتایم مدت زمانی است که یک سرور و وب‌سایت‌هایی که تحت میزبانی آن هستند، در دسترس کاربران قرار دارند. باتوجه‌به کیفیت پایین شبکه در ایران، میزان آپتایم سرورهای ایران نیز به‌مراتب کمتر از سرورهای خارج است.

مزایای کلی سرور مجازی لینوکس

در این بخش تعدادی از مهم‌ترین مزایای سرور مجازی لینوکس را معرفی می‌کنیم:

·         VPS لینوکس، یکی از امن‌ترین سرورهای جهان است و امکان نفوذ به آن نزدیک به صفر است.

·         امکانات یک سرور اختصاصی را با هزینه کمتری در دسترس قرار می‌دهد.

·         از منابع اختصاصی مثل رم، حافظه و... بهره می‌برد.

·         پایداری و آپتایم این سیستم بالا است.

·         امکان ارتقا منابع سخت‌افزاری آن و افزایش قدرت پردازش سرور وجود دارد.

·         سرعت پردازش این سرور مجازی بسیار بالا است.

·         امکان مدیریت سرور و دسترسی کامل به آن وجود دارد.

·         از بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی و سرویس‌های مدیریت سایت، پشتیبانی می‌کند.

·         سیستم‌عامل لینوکس، یک سرویس منبع‌باز است که می‌توان تغییرات دلخواه را در آن اعمال و یا مشکلات آن را رفع کرد.

·         VPS لینوکس در زمان افزایش ترافیک، به‌روزرسانی و اعمال تغییر در سیستم، درخواست راه‌اندازی نمی‌کند.

معایب کلی VPS لینوکس در ایران

سرور مجازی لینوکس برای وب‌سایت‌هایی که ترافیک متوسطی دارند، ایده‌آل است. اما وب‌سایت‌‌هایی پرترافیکی که منابع سخت‌افزاری بیشتری نیاز دارند، یک سرور اختصاصی را می‌طلبند. VPS لینوکس را بر خلاف VPS ویندوز، نمی‌توان از راه دور کنترل کرد و به آن دسترسی داشت.

سخن آخر

سرور مجازی لینوکس در ایران، بهترین سرور برای میزبانی وب، برگزاری کلاس مجازی، سرور گیم و فعالیت در حوزه بورس و ارزهای دیجیتال است. نمی‌توان ایراد مهمی بر این سرور وارد کرد چرا که از همه نظر، ایده‌آل است.

 





[ بازدید : 35 ]

[ پنجشنبه 15 دی 1401 ] [ 14:10 ] [ F369 ]

[ ]

Medium یک شبکه جهانی خاص است که مسیر دیگری را در پیش گرفته است! رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک دائمی، محتوای خبری است که به عنوان یک مقاله تبلیغاتی در وب سایت های معروف منتشر می شود. اما همانطور که در بالا گفتیم، خرید بک لینک از استوری ها به صورت 24 ساعته در سئو چندان منطقی نیست. تا چند سال پیش همه وبمسترها سعی می کردند بک لینک های زیادی را بدون توجه به کیفیت آنها در سایت یا وبلاگ خود درج کنند، اما پس از تغییر الگوریتم ها، حتی بسیاری از سایت ها سعی در بهبود این اقدامات کردند. چند خط کد html یا php را به بخش File اضافه کنید. در دسته بندی کلی مطالب منتشر شده با کاما را می توان به چند قسمت تقسیم کرد. یکی از مهمترین بخش های تولید محتوا، انتخاب عنوان مناسب برای محتوایی است که ایجاد می کنید. راه دریافت لینک از این سایت به این صورت است که شما باید آدرس سایت، نام و آدرس ایمیل خود را در قسمت نظرات بنویسید و سپس در مورد مقاله نظر بنویسید و نظر ارسال کنید. شما می توانید مقاله ای در مورد بهترین ابزار رسانه های اجتماعی برای صنعت بازاریابی بنویسید و در مورد نرم افزار کسب و کار خود در جایی در همان مقاله صحبت کنید.

محتوای بهتر به معنای تلاش برای ایجاد محتوای بهتر و نوشتن کلمات بیشتر نیست. این معمولاً در صفحات مشکوک مربوط به قمار یا مواد مخدر غیرقانونی دیده می شود. توجه: اکثر سایت ها به تبلیغ کننده اجازه می دهند که از 3 تا 5 لینک در متن آگهی خود استفاده کند. قبل از آن، شرکت ها از روزنامه ها و مجلات خبری برای انتشار متن تبلیغاتی استفاده می کردند تا مردم را با محصولات و خدمات خود آشنا کنند. واژه‌ای که در ظاهر مفید یا آموزنده است، اما در درون به روشی برای برآوردن نیازها یا خواسته‌های مخاطب اشاره دارد. این باعث می شود که یکی از بهترین راه های تبلیغات آنلاین و برندسازی باشد، حتی معروف ترین برندهای دنیا نیز از این روش برای ارائه محصولات خود استفاده می کنند، زیرا تاثیر بسیار زیادی دارد، یعنی مستقیماً روی برند شما. تبلیغات ارائه می دهد. بنابراین بهتر است وب سایت یا وبلاگ نه تنها لینک رپورتاژ آگهی های سایت را داشته باشد، بلکه لینک های دیگر و مطالب دیگر را نیز درج کند تا شبهه ربات های گوگل ایجاد نشود. شاید کمی پیچیده به نظر برسد اما این سایت با قابلیتی جدید مطالب مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

https://trendrooz.ir/%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8/

بک لینک دقیقا به چه معناست؟

هر صفحه یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بدهد، بک لینک نامیده می شود. نوع دقیق بک لینک، نوع صفحه ای است که به شما لینک می دهد. به عبارت دیگر، اگر صفحه ای از گزارش، لینک سایت شما را تبلیغ کند، به این نوع لینک، لینک خبری گفته می شود.

تضمین خرید بک لینک های فالو و نوفالو دائمی و قوی

بهترین نوع بک لینک چیست؟

بدون شک بهترین نوع لینک بیلدینگ، لینک بیلدینگ رپورتاژ است. این بدان معناست که یک لینک به سایت شما باید در محتوای گزارش آگهی گنجانده شود. البته فراموش نکنید که برای طبیعی سازی لینک بیلدینگ باید تعداد معقولی بک لینک ایجاد کنید. در لینک بیلدینگ باید تنوع را جدی گرفت.

بهترین زمان برای سفارش بک لینک از وب سایت شما چه زمانی است؟ سفارش بک لینک از همان ابتدا و به طور کامل راه اندازی وب سایت قابل انجام است و بر خلاف تصور اشتباه، نیازی به صرف زمان مشخصی ندارید. البته فراموش نکنید که خرید بک لینک برای سایت های تازه ایجاد شده کمی روال متفاوت دارد و اگر سایت شما تازه تاسیس است حتما در هنگام سفارش بک لینک به ما اطلاع دهید.

به نظر می رسد دایره ای است که سایت را تقویت می کند که هم خواننده و هم نویسنده و هم سایت از آن سود می برند. مقالاتی در مورد بازاریابی اینترنتی و سئو سایت ها به صورت مقاله و مصاحبه برای نمایش محصولات به عنوان اطلاعات تبلیغاتی منتشر می شود. برخی با هدف معرفی خدمات، محصولات یا سیستم های شخصی دیگر ایجاد شده اند و هدفشان کسب درآمد نیست. شما می توانید مقاله بنویسید و منتشر کنید اما بستگی به اهداف شما دارد پس بهتر است با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید. می توانید به راحتی آگهی ها و مالیات های موجود در صفحه خرید تاسمینو را بررسی کرده و کار انتشار مقاله را به این وب سایت ارسال کنید. این بدان معنی است که کاربران می توانند با ورود به وب سایت Virgol محتوای موجود را مطالعه کنند. همین امر باعث محبوبیت این شبکه اجتماعی شد و کاربران زیادی را به خود جذب کرد. گوگل با دیدن کلمات موجود در بک لینک، نام و ظاهر سایت را در صفحه می بیند. توصیه می کنیم ابتدا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان خرید بک لینک از شرکت وب سایت موبانا با 1000 نمونه سئوی موفق را دریافت کنید.

متن آگهی شما به صورت یک مقاله مستقل در وب سایت های ایرانی منتشر می شود و کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما با لینک هایی که ارائه می دهید به خوبی دنبال می شود. گزارش ها دائمی بوده و با توجه به اهمیت این گونه لینک ها (لینک های مربوطه) می توانند تاثیر بسزایی در رتبه و قرارگیری سایت شما در اولین نتایج موتور جستجوی گوگل داشته باشند. از چه بک لینک هایی استفاده می کنند؟ بک لینک ها سال هاست که به عنوان محور اصلی سئو در اینترنت در نظر گرفته شده اند و عدم وجود بک لینک باعث می شود رتبه بالایی در نتایج گوگل غیرممکن شود. آیا می‌دانستید که تعداد لینک‌ها و گزارش‌ها ملاک گوگل نیست، بلکه تنها قابلیت اطمینان و کیفیت سایت‌های گزارش‌دهنده است! یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی که امروزه توسط کسب و کارهای اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از رپورتاژ تبلیغات است. در حالی که به دنبال راه های مختلف برای تبلیغ محصولات و خدمات خود بودند، با گزارش تبلیغاتی رایگان و پولی مواجه شدند و به تاثیر بسیار زیاد آن بر کسب و کار خود پی بردند.

 





[ بازدید : 42 ]

[ دوشنبه 28 آذر 1401 ] [ 10:08 ] [ F369 ]

[ ]

طلا درمانی (جفت درمانی) طلا درمانی (جفت درمانی)

طلا تراپی یکی از روش های کراتینه مو می باشد، اینجانب خانم دکتر فاطمه هباشی با سالها سابقه در زمینه درمان مو هستم، به صورت کاملا حرفه ای کار می کنم و در این زمینه به آموزش طلا و درمان مو می پردازم. دانشجو درمانی من از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه کراتینه و احیای مو و همچنین خدماتی مانند تری لایت و موتولایت میکرو میست، گن اسپری بخار نانو، اتو سوپرهیت نانو، آنالایزر، نانو میست، دئودورانت، بیو میست، همه استفاده می کنم. انواع اسپری، فوتون، پیکو استیم، اینفرا اسپین، ازن ناسا، آهن منجمد، رباتیک اسپا و همتا برای رساندن کیفیت کار و کراتینه درمانی به استاندارد جهانی.

ظهور طلا درمانی و جفت درمانی

آموزش طلا درمانی

همه خانم ها عاشق داشتن موهای خوب، براق و زیبا هستند که زیبایی خاصی به چهره آنها می بخشد. گاهی اوقات آنها موهای خود را آنقدر بلند نگه می دارند که نمی خواهند آنها را کوتاه کنند، اما راه های مطمئنی برای بلند نگه داشتن آنها وجود دارد.

موهای شما نباید در معرض مواد شیمیایی بی کیفیت قرار گیرد، بلکه مواردی مانند خشک کردن موهای نازک به دلیل بیماری ها و مصارف پزشکی، آلودگی های محیطی، قرار گرفتن در معرض مضر نور خورشید و غیره. می تواند به طور جدی به مو آسیب برساند. راه های مختلفی برای حل این مشکلات وجود دارد. با این حال، همیشه باید به دنبال بهترین راه برای جلوگیری از آسیب باشید. جوانسازی و درمان مو دو روش موثر در برابر آسیب مو هستند که به راحتی در اتاق نشیمن انجام می شود.

همچنین بخوانید : هایپوتراپی و لیفتینگ چیست؟ از کجا می توانم این را یاد بگیرم؟

مو درمانی چیست؟

هر نوع عملی که روی ویتامین ها و پروتئین های مو انجام شود درمان نامیده می شود. باید به خاطر داشته باشید که همه انواع درمان ها دقیقاً یکسان نیستند و درمان منظم با ویتامین ها و پروتئین های مو در فواصل دو هفته تا یک ماهه از خشک شدن موهای شما جلوگیری می کند. درمان مو به بازیابی سلامت از دست رفته موهای شما کمک می کند. آرایشگران حرفه ای پس از بررسی نوع موی شما، طراوت را با مواد مرطوب کننده و جوان کننده باز می گرداند.

انواع درمان های مو

انواع مختلفی از درمان های مو وجود دارد که ممکن است نام آنها را شنیده باشید، از جمله طلا درمانی، جفت درمانی، خاویار درمانی، روغن درمانی، بوتاکس تراپی، پلکسوتراپی و غیره. قبل از شروع مو درمانی باید به خاطر داشته باشید که اگر از درمان ارثی رنج می برید. ریزش مو، باید با پزشک خود مشورت کنید و در مورد اینکه چه چیزی می توانید یا نمی توانید از محصولات مرطوب کننده و مواد درمانی استفاده کنید، صحبت کنید. معمولاً مواد و محصولاتی که برای درمان موهای سر استفاده می شود شامل مواد معدنی، ویتامین ها، نرم کننده های مرطوب کننده و پروتئین هایی است که به مو نفوذ کرده و با وارد کردن این مواد به ساقه، مواد مغذی از دست رفته را به فولیکول های مو برمی گرداند و مو را تشکیل می دهد. قوی تر شدن

دوره آموزشی طلا درمانی شما را با بایدها و نبایدهای این روش آشنا می کند و تضمین می کند که در پایان این دوره در تله گذاری طلا خبره خواهید شد. هرگز مو درمانی را به تنهایی انجام ندهید و به یاد داشته باشید که تجربه و آموزش لازم را در این زمینه کسب کنید.

اکنون می توانید به آموزش های ما بپیوندید و به راحتی با روش های مختلف درمان طلا و جفت برای موهای زنانه آشنا شوید و پس از اتمام آموزش ها با ساخت ما به یک آرایشگر حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید.

همچنین بخوانید: PRP (پلاکت درمانی) چیست؟ (مزایا و معایب)

طلا درمانی برای موهای خانم ها چه می کند؟

با استفاده از محصولات باکیفیت مانند کراتین گلد تراپی کراپلکس با محلول شامپو کراتینه، ریشه مو را با فرمولی قدرتمند و منحصربفرد تقویت کرده و تمامی چین و چروک ها و چین و چروک ها را کاملا از بین می برد. به طور کلی از کراتین گلد تراپی برای صاف و نرم کردن موها و ترمیم موهای آسیب دیده استفاده می شود، برای موهای مجعد، آسیب دیده و سفید شده ایده آل است و حتی موهای انسان را براق و صاف می کند. کراتینه گلد تراپی بین 5 تا 9 ماه ماندگاری روی موها دارد و برای افزایش ماندگاری اثرات آنها می توانید از روغن موی آرگان برای تقویت و لطافت مو استفاده کنید. برای این کار یک شامپو کراتینه با کیفیت اصلی تهیه کنید، استفاده از محصولات مرغوب تارهای مو را جدا می کند و کراتینه تاثیر خوبی روی آن دارد.

روش های طلا درمانی

این کراتینه مو از شامپو، محلول کراتینه و ماسک حالت دهنده تشکیل شده است که فرآیند کراتینه شدن مو را کامل می کند.

شامپو کراتینه

در مرحله اول موهای خود را با شامپو کراتین گلد تراپی کراپلکس بشویید.

محلول کراتین

حال باید محلول کراتینه موجود در این بسته را به موهای تمیز بمالید (برای جلوه بهتر باید بعد از کراتینه موهای خود را با کلاه مخصوصی بپوشانید).

بسته به نوع مو، بهتر است محلول کراتینه را به مدت 30 یا 60 دقیقه روی موها بگذارید.

همچنین بخوانید: فواید و عوارض درمارولر برای لکه های صورت

محلول سرد

در آخرین مرحله؛ بعد از اتو کردن موها از بالم این پکیج استفاده کنید. این ماسک مراقبتی باعث آبرسانی طولانی مدت و درخشندگی موهای شما می شود.

https://fatemehhabashi.com/gold-and-placenta-therapy/





[ بازدید : 78 ]

[ چهارشنبه 11 آبان 1401 ] [ 15:53 ] [ F369 ]

[ ]

استفاده از سه پلانجر یا تعداد بیشتری در پمپ های اب پیستونی سبب می شود جریان پالس به اندازه قابل توجه و محسوسی پایین بیاید. غلطک ها در پشت لاستیک ها قرار می گیرند و ماشین را از طریق یک فتوگات عبور می دهند ، که طول خودرو را اندازه گیری می کند ، به کنترلر این امکان را می دهد که کارواش را برای هر وسیله نقلیه جداگانه تنظیم کند. معمولا پلانجر های موجود در پمپ های آب پیستونی فشار قوی از نوع تک کاره بوده و کار آنها از طریق سه پلانجر انجام می شود . افراد به خاطر مشغله های زیاد نمی توانند این کار را مرتب انجام دهند. زیرا به صورت خودکار انجام می شود و برای دادن آب در زمان های مورد نظر و به میزان دلخواه تنها به پشتیبانی این تایمرها نیاز است. چرا که در تابستان آب زود تر از همیشه بخار می کند و مه پاش ها با تولید بخار و آب مورد نیاز گیاه و هوای مناسب برای گل و گیاهان را تنظیم می کند. پمپ ها پیستونی دو طرفه می توانند از اختلاف فشار در محاسبه ی توان اسب بخار مورد نیاز استفاده کنند، در حالی که پمپ های یک طرفه فقط از کسری از فشار ورودی برای جبران فشار خروجی استفاده می کنند.


در یک پمپ پیستونی دو طرفه، مایع در هر دو حرکت رو به جلو و روبه عقب پیستون تخلیه می شود(برای هر پیستون به چهار شیر یک طرفه نیاز می باشد).در یک پمپ پیستونی یک طرفه، مایع تنها در طی حرکت رو به جلوی پیستون خارج می شود. توجه داشته باشید که سرعت مجاز یا اسمی یک پمپ رفت و برگشتی، تنها به این که پمپ از نوع پیستونی دو طرفه یا یک طرفه و یا پلانجری باشد، وابسته نیست. چند نوع پمپ پیستونی وجود دارد؟ در صورتی که در کارواش تونلی به دلیل مجزا بودن تجهیزات دستگاه و تفکیک مراحل عملیات شستشو، امکان حرکت خودروها بصورت زنجیره ای در فضای تونل وجود دارد و به همین ترتیب میانگین تعداد خودرو قابل شستشو در هر ساعت در مقایسه با کارواش دروازه ای به صورت قابل توجه ای افزایش یافته و این میانگین بیش از 50 خودرو در هر ساعت خواهد بود. بنابراین از این پمپ نباید با فشار بیش از فشار درج شده بر روی پلاک استفاده شود. امروزه با وجود خشکسالی، نیاز به آبیاری قطره ای بیش از پیش احساس می شود ولی این رویه به تنهایی چاره ساز نیست و استفاده همزمان از سیستم های کنترلی و هوشمند می تواند کمک بسیاری به حل مشکلات و مسائل کشاورزی امروز ما داشته باشد.


این آب پاش آبیاری هانتر دارای قابلیت نصب در هر نوع زمین و جاهی مختلف است و آبیاری و توریع آب فراگیر را برای کشاورزان و باغبانان به ارمغان می آورد. معمولا پمپ های پلانجری نسبت به پمپ پیستونی دارای سرعت های بالاتری بوده ولی در مقایسه با آن ها، هزینه ی پایین تری دارند. این پمپ ها در مقایسه با پمپ های پلانجری بهتر و پرکاربرد تر هستند چرا که پمپ های پلانجری به دلیل نیاز به وجود بخار برای کار به طور دائم نیاز به بررسی و تعمیر دارند. پمپ پیستونی در مقایسه با انواع پلانجری، به دلایل مختلفی در سرعت های پایین تری محدود می شوند. پاسخ: در پمپ های آپ پیستونی موتورهای الکتریکی وظیفه تامین نیروی محرکه لازم را بر عهده دارند .در پمپ پیستونی یا پلانجری میل لنگ حرکت چرخشی دارد که این حرکت در سیلندر به حرکت رفت و آمدی پیستونی مبدل خواهد شد. 1- پمپ پیستونی برتولونی برای مکش سیال از تانک مناسب نیست و عموماً باید سیال بر پمپ سوار باشد تا بهترین راندمان را داشته باشید. در مجموعه ایران پمپ نمونه ایتالیایی از دسته لانس PA مدل RL37 ارائه شده که می توانید با قیمت مناسب آنرا خریداری کنید.


کنترلر هانتر با دو شیوه ی دریافت برنامه از اپراتور و دریافت دستور از سنسور کنترل اقلیم کار میکند . پمپ پیستونی دوبلکس چیست و چگونه کار می کند؟ پمپ پیستونی، پمپ های رفت و برگشتی هستند که از یک بخش مایع تشکیل شده اند. در کنار فشارهای کم ، دریچه های کثیف و یا مانع نیز می توانند باعث ایجاد سر و صدا و لرزش شوند. مراقب باشید که به ریشهها یا نهالهای لطیف آسیب نرسانید. این امر تا حدی به منظور کاهش نیروهای نا متعادل کننده ی زیادی صورت مب گبرد که در انواع Two Throw در زاویه ی 90وجود دارد. برای افزایش راندمان و عملکرد گیاهی نیز تایمر آبیاری قطره ای اهمیت دارد و لذا لازم است تا درباره ی ویژگی های آن بیشتر بدانیم. عرضه کنندگان انواع تایمر آبیاری ارزان، نمایندگی های فروش تایمر آبیاری ایرانی و تایمر آبیاری قطره ای را در اختیار متقاضیان قرار می دهند . ایران پمپ نمایندگی مخازن دیافراگمی آکوا فوس تایوان AQUAFOS : فروش و واردات انواع مخزن و منبع دیافراگمی تایوانی آکوافوس در ایران توسط ایران پمپ به سراسر ایران ارسال می گردد . انواع پمپ های آب پیستونی یا پلانجری چیست؟


منبع:

شیر برقی ۳ اینچ هانتر





[ بازدید : 106 ]

[ پنجشنبه 19 خرداد 1401 ] [ 20:38 ] [ F369 ]

[ ]


برای ایجاد آبیاری خودکار با دستان خود، باید مجموعه ای از تجهیزات قطره ای خریداری کنید. با کمک آنها، سطح فشار در سیستم آبیاری افزایش می یابد. منبع اصلی آب اغلب از سیستم لوله کشی یا تجهیزات پمپاژ استفاده می شود. هرچند از انواع آن ها همان گونه که از نامش هم بر می آید به منظور عملیات های متنوع صنعتی همچون لایه بری، لکه بری، رنگ زدایی و تخریب کثیفی و آلاینده های گوناگون در اماکن صنعتی استفاده می شود، اما در حالت کلی تمامی متریال های این دستگاه به گونه ای طراحی شده که با برخورداری از قابلیت پاشش پر فشار آب، برای محیط های خانگی و نیمه صنعتی نیز به کار برده می شود. فیلترها در مکان های مختلفی نصب می شوند، اما باید بین سیستم اصلی و منبع تامین آب قرار گیرند. با کمک پروژه می توان طول سیستم آبرسانی در گلخانه را محاسبه کرد. در صورت وجود بسترهایی با اندازه های مختلف، می توان با کمک اسپلیتر، سیستم را مستقیماً در کنار گیاهان نصب کرد.

پس از پر شدن ظرف، در سراسر سیستم حمل می شود. سوخت سمپاش مه ساز بنزینی بوده و سم موجود در مخزن سم از طریق یک لوله باریک به خروجی دستگاه (نزدیک خروجی اگزوز) می رسد. برای اتصال لوله اصلی به منبع آب از شیلنگ باغچه معمولی استفاده می شود. نوار قطره ای روی کانکتورهای استارت نصب می شود. کار نصب با ترسیم پروژه ای آغاز می شود که طبق آن سیستم در گلخانه قرار می گیرد. قطعات اتصال دهنده سیستم فیلتر را با شیلنگ ها وصل می کند. انتهای نوار با یک قطعه مخصوص وصل شده است. برای تعمیر کانکتور از یک مهره معمولی استفاده می شود. یک استارت در داخل کانکتور لاستیکی نصب شده است که یک شیر مخصوص روی آن وجود دارد. چندین کانکتور نیز برای نصب فیلتر مورد نیاز است. بعد، نصب لنت های لاستیکی انجام می شود. برای خرید انواع نازل و سایز مورد نظر خود می توانید با استفاده از تماس با گروه سازوکشت و دریافت راهنمایی لازم در مورد نازل مورد نظر خود از کیفیت نازل های ارائه شده توسط گروه تولیدی بازرگانی سازوکشت بهره مند شوید. ورودی تایمرها هم معمولاً با همین سایز طراحی شده اند.

https://abniro.com/bertolini-car-wash/

کارواش یا واترجت صنعتی با فشار بار کم یکی دیگر از انواع دستگاه های نظافتی تمام اتوماتیک می باشد که بیشتر برای فعالیت هایی که به فشار آب زیادی احتیاج ندارد استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید برای سیستم آبیاری شما کنترلر آبیاری مناسب است یا تایمر، ابتدا باید تعیین کنید که در برنامه آبیاری گیاهان نیاز به چند ایستگاه آبیاری دارید. فیلتری که به درستی نصب نشده باشد، آب تصفیه شده را به سیستم آبیاری قطره ای نمی رساند. در این بخش دو نمونه از طراحی و بخشبندی فضا در یک کارواش را مشاهده میکنید؛ که میتواند جهت تعیین بخشهای مختلف کارواش به شما کمک کند. نصب آبیاری اتوماتیک به شما امکان می دهد کیفیت محصولات را بهبود بخشید و سطح کار دستی که در برداشت سرمایه گذاری می شود را کاهش دهید. تایمر آبیاری دیجیتال مدل LT ساخته چین، این توانایی را در اختیار شما میگذارد تا به کمک صفحه نمایشگر تعبیه شده بر روی آن بتوانید تنظیمات دقیق تری را انجام دهید. درزها و دریچه ها باید محکم و تمیز از هوا بمانند ، مسیر آب باید کاملاً بدون مانع باقی بماند ، واشر باید از منابع آب خود به اندازه کافی آب دریافت کند (معمولاً 1 GPM بیشتر از امتیاز آن است) ، قطعات روغن کاری شده باید روغن کاری شوند و روغن به آن نیاز دارد. 

در واقع این پمپ ها برای تامین قدرت خود از موتور استفاده می کنند. نحوه پخش شدن آب در دستگاه مه پاش یا سیستم مه پاش نیز بستگی به شکل هندسی نازل ها روی شیلنگ دارد که قطرات آب را به چه شکلی به بیرون منتقل کنند. قسمت اصلی سیستم قطره ای شامل عنصری به شکل سیستم تامین آب اصلی نیست. این روزها دسترسی به محیط وسیعی مانند باغ یا مزرعه برای همه میسر نیست. ابتدا با توجه به مساحت فضای سبز خود، تعداد مناطقی که نیاز به آبیاری دارند، منبع تأمین انرژی و سایر عوامل موثر در انتخاب نوع تایمر، نسبت به انتخاب و خرید تایمری که پاسخگوی نیازتان است اقدام کنید. برای ساخت آن به یک نوار ساخت و ساز نیاز دارید که با آن اندازه گیری ها انجام می شود و مطابق با مقیاس به نقشه منتقل می شود. نوع پمپ و میزان فشار در مه پاش ها به شرح زیر می باشد. در شکل زیر چگونگی نصب سیستم مه پاش و رابطه بین پمپ و نازل مه پاش نشان داده شده است. لطفا توجه داشته باشید که هنگام نصب فیلتر، فلش هایی در قسمت بدنه آن وجود دارد که حرکت آب در سیستم را مشخص می کند.





[ بازدید : 83 ]

[ سه شنبه 23 فروردين 1401 ] [ 18:45 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]