شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


برای ایجاد آبیاری خودکار با دستان خود، باید مجموعه ای از تجهیزات قطره ای خریداری کنید. با کمک آنها، سطح فشار در سیستم آبیاری افزایش می یابد. منبع اصلی آب اغلب از سیستم لوله کشی یا تجهیزات پمپاژ استفاده می شود. هرچند از انواع آن ها همان گونه که از نامش هم بر می آید به منظور عملیات های متنوع صنعتی همچون لایه بری، لکه بری، رنگ زدایی و تخریب کثیفی و آلاینده های گوناگون در اماکن صنعتی استفاده می شود، اما در حالت کلی تمامی متریال های این دستگاه به گونه ای طراحی شده که با برخورداری از قابلیت پاشش پر فشار آب، برای محیط های خانگی و نیمه صنعتی نیز به کار برده می شود. فیلترها در مکان های مختلفی نصب می شوند، اما باید بین سیستم اصلی و منبع تامین آب قرار گیرند. با کمک پروژه می توان طول سیستم آبرسانی در گلخانه را محاسبه کرد. در صورت وجود بسترهایی با اندازه های مختلف، می توان با کمک اسپلیتر، سیستم را مستقیماً در کنار گیاهان نصب کرد.

پس از پر شدن ظرف، در سراسر سیستم حمل می شود. سوخت سمپاش مه ساز بنزینی بوده و سم موجود در مخزن سم از طریق یک لوله باریک به خروجی دستگاه (نزدیک خروجی اگزوز) می رسد. برای اتصال لوله اصلی به منبع آب از شیلنگ باغچه معمولی استفاده می شود. نوار قطره ای روی کانکتورهای استارت نصب می شود. کار نصب با ترسیم پروژه ای آغاز می شود که طبق آن سیستم در گلخانه قرار می گیرد. قطعات اتصال دهنده سیستم فیلتر را با شیلنگ ها وصل می کند. انتهای نوار با یک قطعه مخصوص وصل شده است. برای تعمیر کانکتور از یک مهره معمولی استفاده می شود. یک استارت در داخل کانکتور لاستیکی نصب شده است که یک شیر مخصوص روی آن وجود دارد. چندین کانکتور نیز برای نصب فیلتر مورد نیاز است. بعد، نصب لنت های لاستیکی انجام می شود. برای خرید انواع نازل و سایز مورد نظر خود می توانید با استفاده از تماس با گروه سازوکشت و دریافت راهنمایی لازم در مورد نازل مورد نظر خود از کیفیت نازل های ارائه شده توسط گروه تولیدی بازرگانی سازوکشت بهره مند شوید. ورودی تایمرها هم معمولاً با همین سایز طراحی شده اند.

https://abniro.com/bertolini-car-wash/

کارواش یا واترجت صنعتی با فشار بار کم یکی دیگر از انواع دستگاه های نظافتی تمام اتوماتیک می باشد که بیشتر برای فعالیت هایی که به فشار آب زیادی احتیاج ندارد استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید برای سیستم آبیاری شما کنترلر آبیاری مناسب است یا تایمر، ابتدا باید تعیین کنید که در برنامه آبیاری گیاهان نیاز به چند ایستگاه آبیاری دارید. فیلتری که به درستی نصب نشده باشد، آب تصفیه شده را به سیستم آبیاری قطره ای نمی رساند. در این بخش دو نمونه از طراحی و بخشبندی فضا در یک کارواش را مشاهده میکنید؛ که میتواند جهت تعیین بخشهای مختلف کارواش به شما کمک کند. نصب آبیاری اتوماتیک به شما امکان می دهد کیفیت محصولات را بهبود بخشید و سطح کار دستی که در برداشت سرمایه گذاری می شود را کاهش دهید. تایمر آبیاری دیجیتال مدل LT ساخته چین، این توانایی را در اختیار شما میگذارد تا به کمک صفحه نمایشگر تعبیه شده بر روی آن بتوانید تنظیمات دقیق تری را انجام دهید. درزها و دریچه ها باید محکم و تمیز از هوا بمانند ، مسیر آب باید کاملاً بدون مانع باقی بماند ، واشر باید از منابع آب خود به اندازه کافی آب دریافت کند (معمولاً 1 GPM بیشتر از امتیاز آن است) ، قطعات روغن کاری شده باید روغن کاری شوند و روغن به آن نیاز دارد. 

در واقع این پمپ ها برای تامین قدرت خود از موتور استفاده می کنند. نحوه پخش شدن آب در دستگاه مه پاش یا سیستم مه پاش نیز بستگی به شکل هندسی نازل ها روی شیلنگ دارد که قطرات آب را به چه شکلی به بیرون منتقل کنند. قسمت اصلی سیستم قطره ای شامل عنصری به شکل سیستم تامین آب اصلی نیست. این روزها دسترسی به محیط وسیعی مانند باغ یا مزرعه برای همه میسر نیست. ابتدا با توجه به مساحت فضای سبز خود، تعداد مناطقی که نیاز به آبیاری دارند، منبع تأمین انرژی و سایر عوامل موثر در انتخاب نوع تایمر، نسبت به انتخاب و خرید تایمری که پاسخگوی نیازتان است اقدام کنید. برای ساخت آن به یک نوار ساخت و ساز نیاز دارید که با آن اندازه گیری ها انجام می شود و مطابق با مقیاس به نقشه منتقل می شود. نوع پمپ و میزان فشار در مه پاش ها به شرح زیر می باشد. در شکل زیر چگونگی نصب سیستم مه پاش و رابطه بین پمپ و نازل مه پاش نشان داده شده است. لطفا توجه داشته باشید که هنگام نصب فیلتر، فلش هایی در قسمت بدنه آن وجود دارد که حرکت آب در سیستم را مشخص می کند.





[ بازدید : 84 ]

[ سه شنبه 23 فروردين 1401 ] [ 18:45 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]