شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

طلا درمانی (جفت درمانی) طلا درمانی (جفت درمانی)

طلا تراپی یکی از روش های کراتینه مو می باشد، اینجانب خانم دکتر فاطمه هباشی با سالها سابقه در زمینه درمان مو هستم، به صورت کاملا حرفه ای کار می کنم و در این زمینه به آموزش طلا و درمان مو می پردازم. دانشجو درمانی من از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه کراتینه و احیای مو و همچنین خدماتی مانند تری لایت و موتولایت میکرو میست، گن اسپری بخار نانو، اتو سوپرهیت نانو، آنالایزر، نانو میست، دئودورانت، بیو میست، همه استفاده می کنم. انواع اسپری، فوتون، پیکو استیم، اینفرا اسپین، ازن ناسا، آهن منجمد، رباتیک اسپا و همتا برای رساندن کیفیت کار و کراتینه درمانی به استاندارد جهانی.

ظهور طلا درمانی و جفت درمانی

آموزش طلا درمانی

همه خانم ها عاشق داشتن موهای خوب، براق و زیبا هستند که زیبایی خاصی به چهره آنها می بخشد. گاهی اوقات آنها موهای خود را آنقدر بلند نگه می دارند که نمی خواهند آنها را کوتاه کنند، اما راه های مطمئنی برای بلند نگه داشتن آنها وجود دارد.

موهای شما نباید در معرض مواد شیمیایی بی کیفیت قرار گیرد، بلکه مواردی مانند خشک کردن موهای نازک به دلیل بیماری ها و مصارف پزشکی، آلودگی های محیطی، قرار گرفتن در معرض مضر نور خورشید و غیره. می تواند به طور جدی به مو آسیب برساند. راه های مختلفی برای حل این مشکلات وجود دارد. با این حال، همیشه باید به دنبال بهترین راه برای جلوگیری از آسیب باشید. جوانسازی و درمان مو دو روش موثر در برابر آسیب مو هستند که به راحتی در اتاق نشیمن انجام می شود.

همچنین بخوانید : هایپوتراپی و لیفتینگ چیست؟ از کجا می توانم این را یاد بگیرم؟

مو درمانی چیست؟

هر نوع عملی که روی ویتامین ها و پروتئین های مو انجام شود درمان نامیده می شود. باید به خاطر داشته باشید که همه انواع درمان ها دقیقاً یکسان نیستند و درمان منظم با ویتامین ها و پروتئین های مو در فواصل دو هفته تا یک ماهه از خشک شدن موهای شما جلوگیری می کند. درمان مو به بازیابی سلامت از دست رفته موهای شما کمک می کند. آرایشگران حرفه ای پس از بررسی نوع موی شما، طراوت را با مواد مرطوب کننده و جوان کننده باز می گرداند.

انواع درمان های مو

انواع مختلفی از درمان های مو وجود دارد که ممکن است نام آنها را شنیده باشید، از جمله طلا درمانی، جفت درمانی، خاویار درمانی، روغن درمانی، بوتاکس تراپی، پلکسوتراپی و غیره. قبل از شروع مو درمانی باید به خاطر داشته باشید که اگر از درمان ارثی رنج می برید. ریزش مو، باید با پزشک خود مشورت کنید و در مورد اینکه چه چیزی می توانید یا نمی توانید از محصولات مرطوب کننده و مواد درمانی استفاده کنید، صحبت کنید. معمولاً مواد و محصولاتی که برای درمان موهای سر استفاده می شود شامل مواد معدنی، ویتامین ها، نرم کننده های مرطوب کننده و پروتئین هایی است که به مو نفوذ کرده و با وارد کردن این مواد به ساقه، مواد مغذی از دست رفته را به فولیکول های مو برمی گرداند و مو را تشکیل می دهد. قوی تر شدن

دوره آموزشی طلا درمانی شما را با بایدها و نبایدهای این روش آشنا می کند و تضمین می کند که در پایان این دوره در تله گذاری طلا خبره خواهید شد. هرگز مو درمانی را به تنهایی انجام ندهید و به یاد داشته باشید که تجربه و آموزش لازم را در این زمینه کسب کنید.

اکنون می توانید به آموزش های ما بپیوندید و به راحتی با روش های مختلف درمان طلا و جفت برای موهای زنانه آشنا شوید و پس از اتمام آموزش ها با ساخت ما به یک آرایشگر حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید.

همچنین بخوانید: PRP (پلاکت درمانی) چیست؟ (مزایا و معایب)

طلا درمانی برای موهای خانم ها چه می کند؟

با استفاده از محصولات باکیفیت مانند کراتین گلد تراپی کراپلکس با محلول شامپو کراتینه، ریشه مو را با فرمولی قدرتمند و منحصربفرد تقویت کرده و تمامی چین و چروک ها و چین و چروک ها را کاملا از بین می برد. به طور کلی از کراتین گلد تراپی برای صاف و نرم کردن موها و ترمیم موهای آسیب دیده استفاده می شود، برای موهای مجعد، آسیب دیده و سفید شده ایده آل است و حتی موهای انسان را براق و صاف می کند. کراتینه گلد تراپی بین 5 تا 9 ماه ماندگاری روی موها دارد و برای افزایش ماندگاری اثرات آنها می توانید از روغن موی آرگان برای تقویت و لطافت مو استفاده کنید. برای این کار یک شامپو کراتینه با کیفیت اصلی تهیه کنید، استفاده از محصولات مرغوب تارهای مو را جدا می کند و کراتینه تاثیر خوبی روی آن دارد.

روش های طلا درمانی

این کراتینه مو از شامپو، محلول کراتینه و ماسک حالت دهنده تشکیل شده است که فرآیند کراتینه شدن مو را کامل می کند.

شامپو کراتینه

در مرحله اول موهای خود را با شامپو کراتین گلد تراپی کراپلکس بشویید.

محلول کراتین

حال باید محلول کراتینه موجود در این بسته را به موهای تمیز بمالید (برای جلوه بهتر باید بعد از کراتینه موهای خود را با کلاه مخصوصی بپوشانید).

بسته به نوع مو، بهتر است محلول کراتینه را به مدت 30 یا 60 دقیقه روی موها بگذارید.

همچنین بخوانید: فواید و عوارض درمارولر برای لکه های صورت

محلول سرد

در آخرین مرحله؛ بعد از اتو کردن موها از بالم این پکیج استفاده کنید. این ماسک مراقبتی باعث آبرسانی طولانی مدت و درخشندگی موهای شما می شود.

https://fatemehhabashi.com/gold-and-placenta-therapy/





[ بازدید : 80 ]

[ چهارشنبه 11 آبان 1401 ] [ 15:53 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]