شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


Rubik's یک برنامه شبکه اجتماعی چند منظوره برای پلتفرم اندروید است. این اپلیکیشن نسخه رسمی برای ویندوز ندارد اما می توانید با استفاده از ترفند زیر روبیک را برای کامپیوتر خود فعال کنید.

اپلیکیشن روبیک که به عنوان نرم افزار ارائه شده برای پلتفرم اندروید در نظر گرفته شده است، طبق آمار توانسته محبوبیتی در بین کاربران فارسی زبان کسب کند. این اپلیکیشن با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 نشان داده است که توانسته جایگاه خوبی را در گوشی های هوشمند ایرانی به دست آورد.

همه این ویژگی های شگفت انگیز ارائه شده توسط روبیکا عمدتا رایگان هستند یا استفاده کمی از اینترنت دارند. البته همین مشکل یعنی انباشتگی و تعدد امکانات و قابلیت ها برای عده ای مشکوک به نظر رسیده و باعث شده تا در مورد میزان مصرف اینترنت روبیکا دچار سوءتفاهم شوند. علاوه بر این روبیکا عوارض جانبی زیادی را تجربه کرد، روبیکا در نگاه کاربران ایرانی اپلیکیشنی مشکوک به نظر می رسید و اینگونه شایعات پیرامون موضوعات مرتبط با روبیکا رونق گرفت که در نهایت منجر به حذف اپلیکیشن روبیک از کافه بازار شد. .

اما روبیک تا به امروز باقی مانده و کاربران بی شماری دارد. رتبه بندی خوب و بررسی ها در مورد کارایی آن نیز از دیگر عوامل حکایت از موفقیت این محصول اندرویدی است. اما یکی از مهم ترین سوالات این گونه اپلیکیشن ها، قابلیت نصب و استفاده از آن ها بر روی پلتفرم های دیگر به خصوص ویندوز است. در این مصاحبه با آموزش نصب مکعب روبیک بر روی کامپیوتر همراه ما باشید.

یکی از مزایای دانلود روبیکا امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال است. اما به دلایلی، برخی از کاربران ممکن است ترجیح دهند از این ویژگی در یک صفحه دسکتاپ یا کامپیوتر بزرگ استفاده کنند. بنابراین، برای اجرای مکعب روبیک روی رایانه شخصی چه باید کرد؟ همچنین ممکن است بخواهید از مکعب روبیک برای ویندوز استفاده کنید زیرا گوشی هوشمند ندارید، نسخه اندروید شما قدیمی است یا به دلایل دیگر.


نسخه ویندوز مکعب روبیک

آیا روبیکا نسخه ویندوز دارد؟ آیا می توان مانند تلگرام و واتس اپ از روبیک برای کامپیوتر استفاده کرد؟ به عبارت دیگر آیا نسخه روبیک ویندوز وجود دارد؟ برای دانلود برنامه اندروید روبیکا کلیک کنید.


پاسخ منفی است، دسکتاپ مکعب روبیک ندارد. در واقع هیچ نسخه رسمی از روبیک برای ویندوز منتشر نشده است. اما دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد زیرا با ترفندهایی می توانید Rubik را برای رایانه شخصی فعال کنید و آن را روی سیستم خانگی یا لپ تاپ خود اجرا کنید. اما بریم سر اصل مطلب، نصب روبیکا برای ویندوز چگونه امکان پذیر است؟

شبیه ساز اندروید چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربردهای مهمی برای شبیه ساز اندروید در ویندوز وجود دارد. شاید مهم ترین آنها بازی های اندرویدی باشند که بسیاری از افراد دوست دارند از آن ها روی دسکتاپ لذت ببرند. این یک تقلب چند نفره است. این شبیه ساز برای کاربرانی که نمی خواهند باتری گوشی خود را برای اجرای بازی خالی کنند یا از تقلب های بازی در ویندوز استفاده کنند موثر است. BlueStacks، Memo، Koplier و Knox بهترین شبیه سازها برای اجرای بازی های اندروید هستند.

یکی دیگر از کاربردهای رایج شبیه سازها مربوط به برنامه های کاربردی است. توسعه دهندگان برنامه و برنامه اندروید از شبیه سازها برای آزمایش برنامه های خود قبل از عرضه به بازار استفاده می کنند. در این زمینه شبیه ساز اندروید استودیو، زامارین و جنی موشن ابزارهای مناسبی هستند.





[ بازدید : 10 ]

[ دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 ] [ 8:29 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]