شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


آیا نمی دانید چگونه محتوای خود را بازنویسی کنید؟ به طور معمول، زمانی که مقاله ای می نویسید، فرض می کنید که به طور کامل و جامع نوشته شده است و اکنون تغییر محتوا ممکن است در نگاه اول دشوار به نظر برسد. در زیر تکنیک‌های بازنویسی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای آسان‌تر کردن بازنویسی محتوای خود استفاده کنید.

مترادف اوپورابا

سعی کنید مترادف ها را تغییر دهید و یک مفهوم را به روش های مختلف بدون تغییر شیوایی یا روان بودن متن بیان کنید.

تغییر شکل و فرم کلمات و جملات

علاوه بر استفاده از مترادف ها، می توانید شکل و ساختار جملات و کلمات را نیز تغییر دهید. این تکنیک به شما این فرصت را می دهد تا با استفاده از کلمات مختلف معنای یک جمله را بیان کنید.

ساختار گرامر را تغییر دهید

تغییر افعال تا زمانی که به محتوا آسیبی نرساند می تواند نوعی بازنویسی تلقی شود.

تغییر اعداد و درصد

علاوه بر تغییر ساختار گرامر و ایجاد مترادف، می توانید اعداد و درصدها را نیز متفاوت بیان کنید.

ترکیب کلمات را تغییر دهید

اگر معنی جمله را از دست ندهید، می توانید از تغییر وضعیت جمله مانند تغییر فعل و فاعل یا حالت معلوم و مجهول هنگام بازنویسی محتوا استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از تکنیک های بالا به طور همزمان یک بازنویسی موفق ایجاد کنید.

5 نکته برای بازنویسی مقالات از وب سایت های دیگر

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​بازنویسی محتوا بخشی از نوشتن محتوا است. حتی اگر یک کپی رایتر باتجربه باشید، همیشه موضوعاتی وجود خواهند داشت که از آنها اطلاعی ندارید و برای نوشتن محتوا باید به سایت های دیگر مراجعه کنید. در چنین شرایطی باید سعی کنید مقاله خود کاملتر از مقاله منبع باشد و موضوعات بیشتری را پوشش دهد. بهتر است هنگام بازنویسی مقالات سایر وب سایت ها به نکات زیر توجه کنید:

داستان را به زبان خود بازنویسی کنید

قطعاً نمی خواهید مقالات خود را از سایت های دیگران کپی کنید! محتوای تکراری نه تنها اعتبار شما را به عنوان نویسنده کاهش می دهد، بلکه بر رتبه سایت شما نیز تأثیر منفی می گذارد. پس بهتر است یک یا چند مقاله در سایت های مختلف در مورد علاقه خود بخوانید و آنچه را که از آنها می آموزید به زبان خودتان بنویسید.

پاراگراف به پاراگراف را بازنویسی کنید

اگر می خواهید متن را کلمه به کلمه بازنویسی کنید، از کلماتی که در متن اصلی استفاده شده است استفاده می کنید. ابتدا سعی کنید تمام قسمت های مقاله را بخوانید و محتوای هر پاراگراف را که بررسی می کنید بر اساس دیدگاه خود بازنویسی کنید. این باعث می شود که آیتم نهایی 100٪ با آیتم منبع متفاوت به نظر برسد.

از کادر محتوای منبع استفاده کنید

بازنویسی محتوا فقط به خاطر دریافت بازدید نیست، بلکه سرعت ما را نیز افزایش می دهد. برخی افراد متوجه می شوند که بازنویسی روشی بسیار سریعتر از نوشتن یک قطعه کامل از محتوا است، به خصوص اگر زمان محدودی برای تولید محتوای جدید برای وب سایت خود داشته باشند. یکی از استراتژی هایی که می توانید برای بازنویسی سریع محتوا از آن استفاده کنید، کپی کردن مقاله در صفحه Word خود است. این به شما کمک می کند به جای از دست دادن جریان مقاله، ایده ای برای پاراگراف های بعدی داشته باشید. همچنین به شما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از محتوای اصلی را کپی نکرده اید. هنگامی که مطمئن شدید که محتوای شما منحصر به فرد است، پاراگراف محتوای اصلی را که بازنویسی کرده اید حذف کنید و به بخش بعدی بروید.

از ایجاد تغییرات نترسید

به یاد داشته باشید که بازنویسی نباید مانع خلاقیت شما شود. اگر ایده های جدیدی دارید یا با چیزی در محتوای اصلی مخالف هستید، از ایجاد تغییرات نترسید. بگذارید صدای شما شنیده شود. درست است که شما در حال بازنویسی هستید، اما فقط باید از بقیه مقاله اصلی الهام بگیرید. نیازی به چسبیدن به مقاله اصلی نیست مگر اینکه مشتری آن را بخواهد.

بیشتر به محتوای خود اضافه کنید

در نهایت، اگر به دلایلی نگران این هستید که مقاله شما "برتر" از محتوای اصلی در نظر گرفته شود، به دنبال راه هایی برای افزودن محتوای اضافی و تبدیل آن به خود باشید. همیشه چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید به محتوای خود اضافه کنید و کارها را متفاوت انجام دهید تا مقاله خود را بهتر از نمونه های مشابه کنید. سایر نکات و ایده‌های خود را اضافه کنید و راه‌هایی بیابید تا مطمئن شوید کار شما فقط یک بازنویسی نیست. وقتی مقاله ای بهتر و کاملتر از مقاله اصلی می نویسید، محتوای عالی ایجاد کرده اید.





[ بازدید : 8 ]

[ يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 ] [ 16:14 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]