شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


از کیش به عنوان هدیه از سفر خود سوغاتی بخرید. پس این سوغاتی ها چیست و از کجا بخریم؟ بهترین خاطره چیست؟ آیا می خواهید ارزان ترین سوغاتی ها را بخرید اما نمی دانید حاوی چه محصولاتی هستند؟ با معروف ترین، خوشمزه ترین و ماندگارترین سوغاتی ها در قلب خلیج فارس آشنا شوید. با سایت گردشی تاپ همراه باشید.


بهترین یادگاری نقدی چیست؟

در سفر به کیش، قبل از بستن چمدان ها و بازگشت به شهر، ممکن است بخواهید برای عزیزانتان که منتظر شما هستند، هدیه و سوغاتی ویژه بخرید و چه چیزی بهتر از سوغات کیش؟ خرید سوغات و صنایع دستی کیش برای تمامی گردشگرانی که کیش را برای سفر خود انتخاب می کنند، ایده ای منحصر به فرد و جالب است. سوغاتی در کیش انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه شخصی که می خواهید به او هدیه بدهید یکی از این سوغاتی ها را خریداری کنید. 

سوغاتی ارزان کیش


خرما یک سوغات ارزان قیمت است که سفر شما را با عزیزانتان شیرین می کند. آب و هوای جزیره کیش گرم است و هر ساله خرمای مرغوبی تولید و روانه بازارهای مختلف کشور می شود. خرما را می توانید به عنوان سوغات سفر خود در نظر بگیرید زیرا قیمت مناسبی دارد و طعم بی نظیر آن با خرمای شهرهای دیگر ایران متفاوت است. در جزیره کیش انواع خرما از جمله خرمای خشک، خرمای تر و خرمای تر یا معمولی کشت می شود. خرماهای مختلف به شما این امکان را می دهد که به سلیقه خود یا عزیزانتان خرما بخرید، اما نه تنها خرما به عنوان سوغات این شهر شناخته می شود، بلکه محصولات تهیه شده از خرما نیز گزینه مناسبی برای سوغاتی است. به عنوان مثال، می توانید برای یک صبحانه خوشمزه، شیره خرما، برای یک عصرانه خوشمزه چیپس خرما و برای طعم دادن به میان وعده ها، عسل خرما بخرید و خاطره ای بسیار جذاب بسازید. سوال بسیاری از گردشگران جزیره کیش این است که "چه چیزی در کیش گران است؟" برای پاسخ به این سوال به معرفی خرما و مواد خوشمزه آن می پردازیم.

ماهی و میگو؛ هدیه ای از قلب کیشسی

از شیارها که بگذریم، دریای چیس توجه ما را به خود جلب می کند، این دریا هر ساله برکات زیادی را برای مردم چیش به ارمغان می آورد و فقط غذاهای دریایی الف- از جمله انواع ماهی و میگو را به ارمغان می آورد. گردشگرانی که به کیش سفر می کنند طعم رستوران های خوشمزه این شهر را فراموش نمی کنند; بیشتر طعم خاطره انگیز این غذاها به خاطر ماهی و گوشت میگوی لذیذ صید شده در دریاهای کیش است. حالا که ماهی و میگوی این شهر بسیار پرطرفدار و معروف شده، چرا آنها را از کیش سوغاتی نگیرید؟ 10 نوع میگو مانند خرچنگ، شاه میگو، میگوی ببری، موزی، سفید هندی، سرتیز و ببر سیاه یا مونودون یکی دیگر از هدیه های این دریا برای ماهیگیران است. وقتی به بازار ماهی و میگو چیس می روید، دستتان برای خرید این همه سوغاتی باز است. شما می توانید هر کس را که می خواهید به عنوان سوغاتی از غذای کیش بیاورید و از خود و میهمانان خود با گوشت ماهی و میگو در یک ضیافت مفصل سیس پذیرایی کنید؟ می‌توانید هویج‌های کمیاب این جزیره را انتخاب کنید تا یادآوری کنید که همه مردم دنیا نمی‌توانند آن‌ها را بچشند.

از کجا می توانم ماهی و میگو مرغوب بخرم؟

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ماهی و میگو در جزیره کیش بازار ماهی فروشان است. به دلیل محبوبیتی که در بین گردشگران دارد، همیشه می توانید ماهی تازه و با کیفیت را در این بازار پیدا کنید. حالا که صحبت از بازار ماهی کیش شد، بد نیست یکی از بهترین هتل های کیش را در نزدیکی این بازار به شما عزیزان معرفی کنیم:

هتل فانوس کش یکی از نزدیک ترین هتل ها به بازار ماهی فروشی جزیره است. این هتل 2 ستاره با ماشین 5 دقیقه تا Cash Fish Market فاصله دارد. خبر خوب این است که می توانید هتل فانوس کیش را با تخفیف عالی در سایت یوتراوس رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 1548 تماس بگیرید. مشاوران 24 ساعته ما منتظر تماس شما هستند.

گیاهان و ادویه جات ترشی جات؛ یک چاشنی کیش خوشمزه

ساکنان جزیره کیش وقتی از معروف ترین سوغاتی های کیش صحبت می کنند، یاد ادویه های خوشمزه می افتند. ادویه کیسا به خوبی شناخته شده است و هرکسی نمی تواند آن را در شهر خود پیدا کند. این جزیره دارای ادویه هایی است که حاصل ترکیب ادویه ها با طعم ها و عطرهای مختلف است. از این ادویه ها می توان در غذاها و غذاهای مختلف استفاده کرد و هر بار شما را یاد یک سفر فراموش نشدنی به کیش می اندازد.

تولید کنندگان تخصصی ادویه جات ادویه هایی مانند بادیان، فلفل سیاه، جوز هندی، هل سبز و پوست لیمو را با قیمت پایین به فروش می رسانند. ادویه های جزیره ای رنگارنگ و خوشمزه هستند. این ادویه ها که به عنوان ادویه های جنوبی شناخته می شوند، می توانند طعم غذای شما را به روش های کوچک تغییر دهند. پس خرید اینها را به عنوان سوغاتی فراموش نکنید.

می توانید ماهی و میگو، سوغاتی از دریای کیش به همراه غذاهای جنوبی با ادویه های خاص جزیره ای بخرید تا یاد روزهای خوب سفر برایتان بیفتد.

عسل؛ شیرین ترین خاطره کیش

قبلاً به شیره خرما اشاره کردیم، اما با شیرینی طبیعی عسل، از شیره خرما هم شیرین تر است. شیرین ترین سوغاتی های خوراکی کیش را می توانید به کسانی بدهید که طعم شیرینی را بیش از همه ذائقه ها دوست دارند. عسل کیش یکی از خالص ترین عسل های ایران است که علاوه بر کیفیت بالا و طعم فوق العاده، خواص درمانی بی نظیری نیز دارد.

خوشمزه ترین سوغاتی کیش، عسل، در صبحانه و میان وعده های مختلف مصرف می شود و فواید زیادی برای سلامتی دارد. با استفاده از عسل این جزیره می توانید اشتها، شادابی و سلامت پوست را افزایش دهید، از مشکلات قلبی عروقی جلوگیری کنید یا به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک کنید.

قهوه؛ سوغاتی نوشیدنی کیش

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. اکنون مردم ایران روز خود را با استفاده از انواع قهوه در کنار چای آغاز می کنند. کیش را می توان معدن قهوه های لذیذ در قلب ایران دانست که قهوه هایی با طعم و عطر منحصر به فرد برای هر سلیقه ای دارد. انواع قهوه عربیکا یا روبوستا را می توانید در مغازه های این جزیره پیدا کنید و به عنوان سوغاتی با خود ببرید زیرا بی شک کمیاب هستند.

البته سوغات اصلی کیشی قهوه نیست و دانه های قهوه در جزیره تولید نمی شود. قهوه فقط در برخی از کشورهای دنیا با شرایط آب و هوایی خاص کشت می شود، اما کافی شاپ های مختلف در جزیره کیش گردشگران را تشویق می کنند تا پودری از این نوشیدنی خوشمزه را تهیه کرده و با خود ببرند. قهوه اسپرسو، ترکی یا قهوه سبز محبوب ترین قهوه در این جزیره است.

آیا نمی خواهید خاطرات کیش را در راه بازگشت از دست بدهید؟ بنابراین مخلوط قهوه و سایر محصولات قهوه شرکتی را از مغازه‌های این شهر خریداری کنید و در راه بازگشت بنوشید.

شکلات؛ خاطراتی برای بچه های کیش

همه کودکان شکلات را به سایر غذاها ترجیح می دهند. برای کودکان تغذیه مناسب اهمیت چندانی ندارد، بنابراین غذاهایی که تاکنون معرفی کرده ایم چندان برایشان جذاب نخواهد بود. بچه ها همیشه بیشتر از هر کس دیگری علاقه مند هستند که ببینند در سفر چه چیزی می توانید برایشان تهیه کنید، پس چرا آنها را با مجموعه ای از شکلات های فروشگاه کیش خوشحال نکنید؟

شکلات کیش دارای برندهای مختلفی از جمله الیت، نسکویک، نستله، نوتلا و ... می باشد. طعم هر شکلات شیرین و خوشمزه است. به عنوان مثال نوتلا یکی از محبوب ترین شکلات ها در ایران است که اغلب به عنوان میان وعده یا صبحانه استفاده می شود. این شکلات های خوشمزه را برای بچه ها به عنوان سوغاتی کیش ببرید و صبحانه یا میان وعده آنها را به دلخواهشان شیرین کنید.

شکلات به عنوان سوغات ارزان کیش نیز شناخته می شود، زیرا با هر بودجه ای می توانید شکلات های جزیره را خریداری کنید در واقع کیش یک منطقه معاف از مالیات در ایران است. و انواع شکلات با نازلترین قیمت در بازار به فروش می رسد.

برای بسیاری، بازدید و گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید شهر مقصدمان یکی از کارهای مورد علاقه ما در سفر است. همچنین می توانید در هتل های نزدیک مرکز خرید اقامت کنید تا اقامت خود را راحت تر کنید.

هتل داریوش کیش علاوه بر امکانات عالی به چندین فروشگاه در کیش نزدیک است. این هتل برای کسانی که قصد خرید سوغاتی کیش و خرید را در سفر خود دارند، گزینه مناسبی است.





[ بازدید : 9 ]

[ پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 ] [ 11:44 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]