شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 موسیقی ریتم اند بلوز (R&B) یکی از محبوب ترین سبک های موسیقی در جهان است که پس از آن خوانندگان معروف و بهترین خوانندگان قرار دارند. این سبک از موسیقی از صدای ریتم اند بلوز سرچشمه می گیرد و با آوازهای قدرتمند و تکنیک های آواز بی نظیر به دست مخاطبان می رسد. با موزیک باران همراه باشید.

لیست برترین خوانندگان آر اند بی ایرانی

اگرچه سبک موسیقی R&B در سال های نه چندان دور وارد صنعت موسیقی ایران شد، اما خوانندگان این سبک به شهرت زیادی دست یافته اند.

همچنین سبک R&B تاثیر زیادی بر دیگر سبک های موسیقی ایرانی داشته است و شاهد تلفیق این سبک با سبک های دیگر در کار خوانندگان پاپ و رپ ایرانی هستیم. به یاد داشته باشید که سبک R&B هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و امیدواریم خوانندگان و طرفداران بیشتری در آینده به این سبک روی بیاورند. در ادامه با تعدادی از بهترین خوانندگان آر اند بی ایرانی آشنا خواهیم شد.

امیر دعا کرد

امیر تتلو یکی از اولین خواننده های سبک R&B است و به عنوان پدر R&B در ایران شناخته می شود. وی که جوانان و نوجوانان زیادی دارد، چندین بار به دلایل مختلف بازداشت شده و خواننده محبوبی است. این خواننده محبوب ابتدا فعالیت خود را در ایران به عنوان یک پروژه زیرزمینی آغاز کرد و به شهرت رسید.

امیر تتلو بارها به کشورهای مختلف سفر کرده و اکنون در خارج از کشور زندگی می کند. به تازگی عبارت از بهترین آهنگ R&B Tetelo به یکی از عبارات پر جستجو در اینترنت تبدیل شده است، زیرا نام این آهنگ در کنار بهترین آهنگ هایی مانند مایک مایکل جکسون و بیانسه ذکر شده است.

ارش آرش یکی از برترین خوانندگان R&B ایران است که در سبک های پاپ، هیپ هاپ، دنس و هاوس فعال است. او آهنگ های خود را می نویسد و با هنرمندان دیگر همکاری می کند. آرش در تهران به دنیا آمد و تا 10 سالگی در ایران زندگی کرد. سپس به سوئد نقل مکان کرد و هنوز در آنجا زندگی می کند.

آرش پس از اتمام تحصیلات وارد عرصه موسیقی شد و در یک گروه موسیقی خارجی مشغول به کار شد تا اینکه در اوایل سال 1384 با انتشار اولین آلبوم خود به نام آرش به شهرت رسید. اگرچه آرش بیشتر عمر خود را در خارج از کشور گذرانده است، اما بیشتر آهنگ های او به زبان فارسی است که به گفته خودش به دلیل عشق به ایران و زبان فارسی است. او یکی از نوازندگانی است که با هنرمندان بزرگ غربی مانند شگی، پیت بول و اسنوپ داگ همکاری داشته است.

مورچه

سوگند یکی از زیباترین خواننده های ایرانی و یکی از بهترین خوانندگان R&B محسوب می شود. او در اصفهان به دنیا آمد، به خارج از کشور مهاجرت کرد و اکنون در لندن زندگی می کند. بیشتر آهنگ های او در سبک های رپ، پاپ و هیپ هاپ است.

ساغند از اواخر دهه 1380 وارد دنیای موسیقی شد. در همین حین او دچار مشکل شد و به طور موقت در ایران حبس شد تا بتواند به خارج از کشور برود. او همسر سوگند امیرعلی خسروجردی به نام غرید است و از او صاحب فرزندی شده است. ساغند یکی از داوران برنامه صدای تاپ در کنار لیلا فروهر، بیژن مرتضوی و کامیار داوری است.

لیست بهترین خوانندگان R&B خارجی

موسیقی ریتم اند بلوز قدیمی ترین موسیقی غربی است و ریشه آن به اواسط دهه 1900 باز می گردد. این سبک در موسیقی جهان جایگاه ویژه ای دارد و بسیاری از خوانندگان مشهور از این سبک در آثار خود استفاده می کنند. در مرحله بعد، بهترین خوانندگان R&B را که نام آنها هر سال در لیست بهترین ها تکرار می شود را برجسته می کنیم. دانلود آهنگ خارجی

جکسون

مایکل جکسون خواننده و آهنگساز آمریکایی یکی از اسطوره های تاریخ موسیقی است و بهترین خواننده R&B جهان محسوب می شود. او فعالیت حرفه ای خود را در دنیای موسیقی با پیوستن به گروه جکسون فایو که به همراه برادرانش تأسیس کرد، آغاز کرد. آنها توانستند در اواخر دهه 1970 محبوب شوند. اما مایکل جکسون با انتشار آلبوم "Thriller" در سال 1989 به شهرت بین المللی دست یافت.

او در طول زندگی حرفه ای خود آهنگ های موفقی را منتشر کرد که موقعیت مایکل جکسون را به عنوان پادشاه پاپ تثبیت کرد. با اینکه بیش از 10 سال از درگذشت او می گذرد، اما همچنان یکی از الگوهای خوانندگان امروزی به شمار می رود و تاثیر او بر دنیای موسیقی غیرقابل انکار است.

بیانسه یکی از بهترین خوانندگان R&B است که در گروه سبک مشابهی به نام Destiny's Child به شهرت رسید. او پس از موفقیت زیاد با گروه، اولین آلبوم انفرادی خود را در سال 2003 منتشر کرد و شهرت باورنکردنی به دست آورد. بیانسه به خاطر قدرت روی صحنه و صدای قدرتمندش شناخته می شود.

او آلبوم هایی منتشر کرد که مورد تحسین بسیاری از منتقدان موسیقی قرار گرفت. بیانسه یکی از نام هایی است که همیشه در بین بهترین خوانندگان جای می گیرد و امسال نیز شاهد حضور پررنگ در لیست بهترین خواننده های سال 2023 هستیم. بیانسه یکی از موفق ترین و پرفروش ترین هنرمندان تاریخ موسیقی است که می تواند تاثیر زیادی بر این صنعت داشته باشد.

آلیشیا کیز

علیشا کیز یکی از بهترین خوانندگان زن دنیاست که در سنین پایین وارد دنیای موسیقی شد. او از همان ابتدا استعداد بالایی در موسیقی و نواختن پیانو از خود نشان داد. آلیشیا کیز با اولین آلبوم خود که در سن 20 سالگی منتشر شد، می تواند چندین جایزه گرمی را به حرفه خود اضافه کند. او از آن دسته خوانندگانی است که ژانرهای R&B، سول، جاز و هیپ هاپ را به خوبی ترکیب می کند و به همین دلیل است که منتقدان با استقبال خوبی مواجه می شوند.





[ بازدید : 9 ]

[ سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ] [ 15:03 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]