شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


بازار پروتز ناخن در ایران به دلیل استقبال بالا در بین مردم خوب است. در حال حاضر بیش از نیمی از زنان به خدماتی مانند مانیکور، پدیکور، کاشت، ترمیم، لمینت ناخن، پوشش و ... نیاز دارند. با این کار اگر وارد این عرصه شوید قطعا درآمد بدی نخواهید داشت. البته باید گفت که امروزه افراد زیادی در سالن های زیبایی کار می کنند. چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند و باعث می شود درآمد بیشتری کسب کنید تجربه، تخصص و ارتباط شما با مشتری است. اگر در این موارد عالی باشید، قطعا درآمد بسیار بالایی از کاشت ناخن خواهید داشت.

عوامل موثر بر درآمد ایمپلنت دندان

همانطور که قبلا ذکر شد عوامل زیادی بر میزان درآمد کاشت ناخن در ایران تاثیر می گذارد. این عوامل شامل موارد زیر است:

در خانه یا سالن کار کنید

البته درآمد ناخنکی که در منزل خدمات ارائه می دهد با درآمد فردی که در سالن کار می کند یکسان نیست. باید با مدیریت سالن به توافق برسید و با درصدی کار کنید. به عنوان مثال 30-70 یعنی 70٪ از کل به شما و 30٪ به مدیریت یا برعکس داده می شود. این در حالی اتفاق می افتد که در خانه، کل مبلغ شخصاً به شما پرداخت می شود. اما گاهی اوقات شما از سالن درآمد بیشتری کسب می کنید. زیرا مردم خدمات آرایشگری و سالن های زیبایی را ترجیح می دهند.

سطح صلاحیت و تجربه

اگر هدف شما کسب سود بالا از کار میخکوبی است، باید گفت که سطح مهارت شما ارتباط مستقیمی با این موضوع دارد. هرچه کار شما بهتر و تمیزتر باشد و مهارت بیشتری در تناسب و طراحی داشته باشید، مشتریان بیشتری خواهید داشت و مشتریان تکراری شما دوستان خود را به خدمات شما معرفی می کنند. بنابراین، مشتریان شما هر روز بیشتر و بیشتر خواهند شد. بنابراین، اگر قصد دارید وارد این رشته آرایشگری شوید، در یک مرکز معتبر آموزش ببینید و مهارت های خود را ارتقا دهید.

رعایت بهداشت و نظافت

اولین فاکتوری که هر فردی هنگام دریافت خدمات در سالن زیبایی به آن توجه می کند، بهداشت و نظم مطب شما است. در هر صورت این مشکل را در نظر بگیرید. فرقی نمی کند که در خانه کار می کنید یا صاحب یک آرایشگاه یا آرایشگاه هستید. بهتر است به این فاکتور توجه کنید و هر بار که تجهیزات کاشت و ضد عفونی را سرویس می کنید.

نحوه ارتباط و تعامل با مشتری

مهمترین چیز برای مردم این است که دوستانه باشند و رابطه درست برقرار کنند. بنابراین به عنوان یک ناخن کار اگر به دنبال دستمزد بالا هستید باید نحوه ارتباط صحیح با مشتریان را بلد باشید و سعی کنید از ادبیات مناسب برای جذب مشتری استفاده کنید.

برای راه اندازی کسب و کار ناخن چقدر سرمایه لازم است؟

شاید سوال مهمی که ذهن شما را مشغول کرده این باشد که سرمایه گذاری اولیه برای کاشت ناخن در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دو جنبه از هزینه ها باید در نظر گرفته شود. هزینه دوره های آموزشی کاشت ناخن در ایران و هزینه تجهیزات مورد نیاز شما. هزینه شرکت در دوره های آموزشی به نوع مدرسه و سطح مهارت مربی بستگی دارد. از طرفی نوع وسیله ای که خریداری می کنید نیز مرتبط است. این که آیا ابزارهای با نام تجاری پیشرفته خریداری می کنید یا ابزارهای ساده، تأثیر زیادی در قیمت نهایی دارد. اما به طور کلی متوسط ​​سرمایه گذاری اولیه برای کاشت ناخن بین 5000000 تا 10000000 میلیون تومان است.

به طور کلی سرمایه اولیه برای شروع کار ناخن 5 تا 10 میلیون تومان است. این مبلغ شامل هزینه های زیر می شود:

هزینه دوره

ناخن ها بین 1 تا 3 میلیون کاشته می شوند

هزینه خرید ابزار و تجهیزات.

هزینه های خرید تجهیزات و ابزار

کاشت ناخن از 3 تا 6 میلیون

در اینجا لیستی از هزینه های لازم برای راه اندازی یک تجارت ناخن آورده شده است:

دوره آموزشی (1 تا 3 میلیون)

تجهیزات و ابزار (3 تا 6 میلیون)

مواد اولیه (از 1 تا 2 میلیون)

اجاره فضا (2 تا 4 میلیون)

البته این لیست فقط یک تخمین تقریبی است و هزینه های واقعی ممکن است متفاوت باشد.

سیر و سهل انگاری گیاه

درآمد حاصل از کاشت ناخن در ایران بر اساس فاکتورهای متعددی سنجیده می شود که مهمترین آنها میزان مهارت و تخصص شما در این زمینه است. بنابراین دوره های آموزشی کاشت ناخن می تواند تاثیر زیادی در آینده شغلی و درآمد شما داشته باشد. اگر می خواهید در دوره آموزشی تکنسین ناخن شرکت کنید و در این زمینه فعالیت کنید، توصیه می کنیم در یک مدرسه معتبر با اساتید مجرب شرکت کنید. هرچه مهارت و تخصص مربیان بالاتر باشد، تکنیک های ناخن از مانیکور و تخت گرفته تا اعمال و پوشش را بهتر یاد خواهید گرفت. در نتیجه شما به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل خواهید شد و منبع درآمد بالایی خواهید داشت.

آیا درآمد حاصل از هنر ناخن حلال است؟

پاسخ به این سوال بستگی به نظر مراجعی مثل شما دارد. برخی از مراجع بر این باورند که اگر بتوان ناخن ها را جدا کرد، می توان آنها را فرو کرد. اما برخی مراجع کاشتن ناخن را مانع وضو و غسل نمی دانند. در نهایت باید به اقتدار تقلید خود عمل کنید. در اینجا خلاصه ای از نظر مرجع تقلید در مورد کاشت ناخن و درآمد حاصل از ناخن آورده شده است. کار ارائه شده است:

1_ آیت الله مکارم شیرازی: پیوند ناخن در صورتی جایز است که بتوان آن را بردارد و آنچه از آن به دست می آید نیز جایز است.

2- آیت الله نوری همدانی: رشد ناخن در صورتی که از بین برود اشکالی ندارد و کسب از آن نیز جایز است.

3_ آیت الله صافی گلپایگانی: گذاشتن میخ در صورتی جایز است که کنده شود. ولى اگر درآمد آن دائمى باشد و صرف وضو و غسل شود، كمك است نه ضرر.

4_ آیت الله سیستانی: کاشت ناخن در صورتی حرام است که از زیان و بیماری جلوگیری کند و درآمد حاصل از آن حرام است.

5_ آیت الله خامنه ای: وضو گرفتن واجب در نماز موانعی ایجاد می کند که طهارت نماز و غسل می شود. و اگر خارج از اوقات نماز باشد هیچ مانعی وجود ندارد. به این ترتیب درآمد شما هم مشکلی ندارد.

موضوع اول:

اکثر مراجع تقلید، پیوند ناخن مصنوعی را در صورت تداخل با وضو و غسل حرام می دانند. اما اگر با شستن و غسل خللی وارد نکند، اشکال ندارد.

سوال دوم:

اکثر مراجع تقلید معتقدند که ناخن مصنوعی برای خانم ها توصیه می شود. اما برخی مراجع کاشت ناخن مصنوعی را برای خانم ها اجباری می دانند.

نتیجه:

با توجه به دو مشکل فوق می توان گفت که درآمد حاصل از کاشت ناخن مصنوعی به دو صورت می باشد:

اگر ناخن مصنوعی وضو و غسل را باطل کند، درآمد حاصل از آن حرام است.

اگر کاشتن ناخن مصنوعی برای وضو و غسل واجب نباشد، پولی که از آن گرفته می شود اشکال ندارد.





[ بازدید : 22 ]

[ پنجشنبه 5 بهمن 1402 ] [ 23:16 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]