شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


یکی از مهم ترین وسایلی که وظیفه افزایش فشار و دبی سیال را بر عهده دارد پمپ است که بسته به نوع و عملکرد آن در صنایع مختلف به ویژه شستشوی خودرو کاربرد فراوانی دارد. از جمله معروف ترین شرکت های ایتالیایی در تولید و عرضه انواع پمپ می توان به شرکت برتولینی اشاره کرد که حتما نام پمپ برتولینی را شنیده اید. پمپ کارواش برتولینی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت است که در کارواش ها و کارواش های صنعتی کاربرد فراوانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پمپ ها و نحوه عملکرد آنها، با ما در Ab Nero Business همراه باشید تا نکاتی را که برای ایجاد بهترین تجربه خرید به آنها نیاز دارید، دریافت کنید.

پمپ برتولینی چگونه کار می کند؟

با گسترش نیازهای آب صنعتی و پیشرفت تکنولوژی پمپ های جدیدی تولید شده است که اصطلاحاً به آن پمپ کارواش می گویند. این پمپ ها آب را با فشار بالاتری نسبت به شلنگ آب معمولی بر روی سطوح مورد نظر می پاشند. عملکرد پمپ کارواش به گونه ای است که جریان آب معمولی را گرفته و با فشار بالاتر به آب تبدیل می کند و با سرعت بیشتری پاشش می کند.

این فشار بالای پمپ باعث کاهش مصرف آب مورد نیاز می شود که نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود، بلکه هزینه های مربوط به قبض آب را نیز کاهش می دهد. در ضمن مزیت دیگر استفاده از پمپ برتولین عدم نیاز به استفاده از مواد شوینده است. زیرا فشار ایجاد شده توسط پمپ به راحتی کثیفی و کثیفی را از بین می برد. همچنین آبیاری زمین های کشاورزی با استفاده از این نوع پمپ به سرعت و بهینه انجام می شود.

اگر بخواهیم انواع پمپ ها را دسته بندی کنیم، می توان به دسته بندی بر اساس نوع کوپلینگ و جنسیت اشاره کرد که عبارتند از:

طبقه بندی بر اساس نوع قطعه، از جمله مدل های کوپلینگ مستقیم و کوپلینگ شاسی.

طبقه بندی بر اساس نوع پمپ های کارواش برتولینی معمولاً از فولاد، برنج و دیافراگم ساخته و عرضه می شوند.
https://akhbareghtesadi.com/?p=36183انواع پمپ برتولینی بر حسب فشار

این پمپ های کارواش بر اساس فشار به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام را خریداری کنید. انواع پمپ برتولینی بر اساس فشار عبارتند از: پمپ 100 بار واشر برتولینی، پمپ واشر برتولینی 110 بار، پمپ واشر برتولینی 150 بار، پمپ واشر برتولینی 200 بار، پمپ واشر برتولینی 210 بار و پمپ کارواش برتولینی 400 بار. . . این پمپ ها علاوه بر داشتن فشار خوب، یکی از پرفروش ترین ها نیز هستند و در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. شما عزیزان می توانید انواع این پمپ ها را از فروشگاه اینترنتی آب نیرو خریداری نمایید.

کاربرد پمپ کارواش برتولینی

پمپ برتولینی برای کارهای مختلفی استفاده می شود که مهمترین آنها شستشو در کارواش است. در واقع اگر برای کارواش یا کارواش خود به دنبال یک پمپ فشار قوی باکیفیت هستید، این پمپ ها به شدت توصیه می شوند; زیرا می توان از آنها برای شستشوی تمامی خودروها، خودروهای سنگین و سایر وسایل این چنینی استفاده کرد.

می توانید از پمپ های برتولینی برای نظافت و شستشوی منازل، کف، نما و دیوارها استفاده کنید. این پمپ ها با فشار زیاد آب می توانند آلودگی، رنگ و زنگ زدگی سطوح را به راحتی و به سرعت از بین ببرند. آنها همچنین برای تمیز کردن و حذف رنگ هایی مانند اپوکسی از آسفالت ایده آل هستند.

قیمت پمپ برتولینی

همانطور که قبلا ذکر شد، برتولینی یکی از برندهای معروف ایتالیایی است. به لطف سابقه و رشد خوب این شرکت، کیفیت محصولات آن از جمله پمپ های کارواش برتولینی بهبود یافته و اکنون به عنوان یکی از بهترین پمپ های دنیا شناخته می شود. به دلیل کیفیت بالا و محبوبیت برند برتولینی، قیمت ها نسبت به محصولات مشابه چینی بالاتر است.

با توجه به کارایی بالای پمپ های پیستون واشر در محیط های شهری و صنعتی، خریداران به دنبال تضمین کیفیت و پرهیز از هزینه های اضافی ناشی از تعمیر و تعویض هستند. افرادی که به دنبال بهترین قیمت برتولینی برای استفاده در کارواش هستند را تشویق می کنیم به وب سایت فروشگاه آب نیرو مراجعه کنند. این شرکت با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اصلی پمپ های خط شستشو برتولینی بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

اخرین حرف

در حال حاضر بازار کالاهای تقلبی افزایش چشمگیری داشته است و این مشکل در زمینه فروش پمپ نیز وجود دارد. مدل های تقلبی به خصوص برای پمپ های معروفی مانند پمپ های برتولینی در حال افزایش هستند. برای خرید پمپ کارواش برتولینی بهتر است از نمایندگی های مجاز و فروشگاه های معتبر استفاده کنید. خرید از فروشگاهی معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی قانونی مانند بازرگانی آب نرو به شما این اطمینان را می دهد که محصول اصلی را با بهترین قیمت خریداری می کنید. این فروشگاه با ارسال سریع محصولات، خرید پمپ کارواش برتولینی را برای مشتریان خود آسان و مطمئن می سازد.





[ بازدید : 19 ]

[ سه شنبه 15 اسفند 1402 ] [ 17:38 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]