شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


آینه ها افزودنی کاربردی و جذاب برای خانه شما هستند و روی میز کنسول عالی به نظر می رسند. با این حال، ممکن است در مورد اندازه گیری آینه سؤالاتی داشته باشید. یا می توانید نحوه انتخاب شیشه مناسب برای فضای خود را بیاموزید.

تناسب و تعادل بصری از عوامل مهم در انتخاب آینه تانیل چوب برای فضای میز کنسول هستند. در بیشتر موارد ارتفاع آینه ای که روی میز کنسول قرار می گیرد باید بین ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر باشد. عرض آینه کنسول باید حدود یک سوم یا سه چهارم عرض میز باشد.

دانستن فضای داخلی و ابعاد آینه کنسول بسیار مهم است، اگر قصد دارید کنسول را در راهرو قرار دهید، حتما باید به فکر راهروها باشید. شما نمی خواهید مهمانان هنگام ورود به میز شما مستقیماً وارد میز شما شوند! در نظر داشته باشید که عرض راهرو به طور متوسط ​​حدود 90-100 سانتی متر است و عمق اکثر میزهای کنسول 30-40 سانتی متر است که بر اساس این اندازه گیری ها می توانید یک گذرگاه مناسب ایجاد کنید.

بار دیگر تاکید می کنیم که ابعاد آینه کنسول و فضای آزاد بسیار مهم است.

عمق آینه کنسول بستگی به قسمتی از خانه دارد که میز کنسول در آن قرار دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، عمق آینه کنسول در راهرو باید 30-40 سانتی متر باشد، اما در برخی موارد تا 50 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

کنسول استاندارد هر کدام

ارتفاع استاندارد میز کنسول ارتباط مستقیمی با طراحی آن دارد، ارتفاع استاندارد کنسول می تواند از 65 تا 90 سانتی متر باشد. اما برای کنسول هایی با طول کمتر از 2 متر، بهتر است ارتفاع 75-80 در نظر گرفته شود. سبک دکوراسیون می تواند بر ارتفاع کنسول تاثیر بگذارد. مثلا برای دکور مدرن بهتر است از ارتفاع 75.5 تا 82.5 استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که نحوه قرارگیری میز کنسول بسیار مهم است، برای مثال اگر می خواهید میز کنسول را پشت مبل قرار دهید، ارتفاع استاندارد کنسول باید یکسان یا کمی کمتر از ارتفاع مبل باشد. پس به اندازه آینه کنسولی که انتخاب می کنید توجه کنید.

به همین دلیل، بهتر است قبل از سفارش کنسول با سازنده مشورت کنید و بر اساس فضایی که در اختیار شما قرار داده اند، ابعاد استاندارد کنسول را به آنها بدهید. یک تیم حرفه ای و با تجربه از انتخاب اشتباه کنسول جلوگیری می کند. مثلا اگر فضای شما کوچک است از کابینت و کنسول استفاده نکنید. این کنسول ها مینیاتوری هستند اما فضا به حداقل رسیده است. روش دیگر، استفاده از یک بستر ذخیره سازی برای فضاهای کوچکتر است.

فراموش نکنید که اگر اندازه کنسول از فضای شما بزرگتر باشد، با مشکل ناوبری آینه و میز کنسول تانیل چوب  مواجه خواهید شد. یا اگر خیلی کوچک و کم باشد جلوه ای که باید به دکوراسیون شما بدهد نمی دهد. اگر فضای کمی دارید، میز کنسول شیشه ای برای فضاهای کوچکتر ایده آل است، زیرا شفافیت شیشه واقعا به ایجاد توهم فضای بیشتر کمک می کند.


ما از یک تیم متخصص مشاوره ارائه می دهیم.

با تماس با گروه چاندسو می توانید در مورد اندازه استاندارد کنسول مشاوره رایگان داشته باشید. از آنجایی که مجموعه همه کاره یک فروشگاه متنوع از آینه ها و کنسول ها است، می توانید بهترین ابعاد استاندارد آینه کنسول را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب میز کنسول، کف خانه خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر کف کاشی یا کاشی دارید، یک میز، شیشه یا آینه کرومی برای افزودن ظاهری تمیز و مدرن به این منطقه عالی است. Mirror and console table

روکش‌های کروم با فرش‌های رنگی یا طرح‌دار عالی می‌شوند زیرا رنگ‌ها را به زیبایی منعکس می‌کنند. از آنجایی که آینه کنسول می تواند دکوراسیون شما را جذاب و کاربردی تر کند، بهتر است در انتخاب ابعاد آینه کنسول دقت کنید. همچنین نوع محصولات را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید تا به منزل شما جذابیت بدهد





[ بازدید : 31 ]

[ چهارشنبه 18 مرداد 1402 ] [ 10:40 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]