شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


امروزه شناخت بهترین برند پنجره های پلاستیکی دو لایه به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما باید توجه داشت که کیفیت پنجره های پلاستیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله می خواهیم به بررسی آنها بپردازیم.

مهمترین فاکتور برای پنجره پلاستیکی نوع پروفیل و یراق آلات به کار رفته در ساخت پنجره می باشد. همچنین نوع و جنس شیشه به کار رفته در تولید پنجره های دوجداره یکی دیگر از عواملی است که می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

اما باید درک کرد که فرآیند انتخاب پروفیل پنجره UPVC برای نصب و عایق کاری آن یک فرآیند بسیار تخصصی است که به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

یک مارک خوب شیشه دوجداره

امروزه برندهای مختلفی از پروفیل UPVC در بازار وجود دارد که مشتریان با توجه به بودجه خود و فرهنگ ساخت و ساز منطقه خود می توانند آن ها را انتخاب کنند. اما باید توجه داشت که استفاده از پروفیل های گالوانیزه مرغوب و ضخیم می تواند از بروز مشکلاتی مانند ترک خوردن، زرد شدن و تاب برداشتن قاب پنجره جلوگیری کند.

1 - هافمن

هافمن

پروفیل هافمن در دو مدل 60 میلی متری و 70 میلی متری تولید می شود. هافمن یکی از تولیدکنندگان شماره یک بازار است که محصولاتش بسیار محبوب هستند. بسیاری از تولیدکنندگان درب و پنجره پلاستیکی از این پروفیل برای تولید پنجره های دوجداره استفاده می کنند.

2-هبرمن

هابرمن، دل وین

پروفیل شرکت صنعت آرارات تولید کننده معروف درب و پنجره دوجداره در ایران اولین بار در سال 1392 اقدام به فروش پنجره های چند جداره UPVC با برند هوبرمن کرد. مجموعه واین هوم به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و معقول پنجره های یو پی وی سی با این مشخصات را در بازار عرضه می کند که به معنای قیمتی مقرون به صرفه برای مشتریان است. پروفیل هابرمن نیز در مدل 60 میلی متری تولید می شود، چهار کاناله بوده و قابلیت رقابت با تمامی محصولات موجود در بازار را دارد.

3- وین تک

WinTech

یکی از قدیمی ترین و قوی ترین شرکت های تولید کننده پروفیل UPVC در بازار شرکت وین تک می باشد که تبلیغات گسترده ای در زمینه درب و پنجره یو پی وی سی داشته است. محصولات وین تک در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اما نحوه خرید درب و پنجره وین تک نقدی بوده و هزینه آن طی قرارداد ساخت تسویه می شود. پروفیل های وین تک در دو سری 60 و 70 میلی متری تولید می شوند.

4- قلب وین

هابرمن، دل وین

دلوین یکی از برندهای اقتصادی شرکت صنعت پروفیل آرارات می باشد که یکی از گران ترین پروفیل های موجود در بازار می باشد که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته است. این برند فقط در ضخامت 60 میلی متر تولید می شود و دارای 6 ماه گارانتی تعمیر می باشد.

5- وستابیست

دیدن

یکی از بهترین برندهای پنجره دوجداره UPVC ویستابست می باشد. این برند به دلیل گواهی کیفیت آلمانی Ral از کیفیت بالایی برخوردار است. پروفیل ویستابست مانند سایر برندها در مدل های 60 و 70 عرضه می شود.

🔸 ترکیبی از مواد اروپایی و پروفیل استاندارد

استفاده از پروفیل هافمن، هابرمن، وینتک و ... با لوازم جانبی آلمانی می تواند انتخاب خوبی برای ساخت درب و پنجره باشد. علاوه بر این، استفاده از شیشه های نسوز مرغوب می تواند از ورود گرما و هوای سرد به داخل خانه جلوگیری کند.

همچنین لازم به ذکر است که سری های 60 و 70 میلی متری از نظر کارایی در عایق بندی تفاوتی ندارند و نصب پنجره بیشتر به گالوانیزه و نحوه نصب پنجره دوبل بستگی دارد.

🔸 اگر نصب به درستی انجام نشود، بهترین حس را ندارد!

لطفا توجه داشته باشید که تیم نصب پنجره های پلاستیکی باید حرفه ای و واجد شرایط باشد. زیرا دخالت نیروهای غیرحرفه ای و آموزش ندیده می تواند هزینه های نگهداری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین هر چقدر هم که پروفیل باکیفیت باشد ولی پنجره اصلی ساخته و نصب نشده باشد، هزینه های شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

🔔 حرف آخر

همانطور که گفته شد برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید هر طور که دوست دارید انتخاب کنید. اما آنچه در انتخاب بهترین برند پنجره یو پی وی سی حائز اهمیت است نگاه دقیق شما به پروژه و انتخاب تیم نصب حرفه ای است که خدمات پس از فروش جامعی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این تیم باید در تمامی مراحل انتخاب، مونتاژ و نصب پروفایل در کنار شما باشد و تمامی درخواست های شما را طبق اصول انجام دهد.


بیشتر بخوانید: https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/





[ بازدید : 89 ]

[ سه شنبه 30 خرداد 1402 ] [ 13:22 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]