شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از کرم پودر با آن مواجه شوید این است که فونداسیون کرم ممکن است بیفتد یا روی قسمت های خاصی از صورت شما خطوط ایجاد کند، به خصوص زمانی که در محیط گرم هستید یا خیس می شوید.

در این حالت پوست صورت شروع به عرق کردن کرده و کرم پودر می ریزد یا کنده می شود. با این حال، با استفاده از روش های توضیح داده شده در زیر، می توانید از این مشکل جلوگیری کنید.

راه های جلوگیری از تماس کرم با صورت:

استفاده از پرایمر می تواند از ایجاد کرم پودر روی صورت شما جلوگیری کند. با توجه به نوع پوست خود باید از پرایمر استفاده کنید. پس از استفاده از مرطوب کننده باید به پوست زمان دهید تا مرطوب کننده را جذب کند و هیچ گونه خشکی یا سفتی روی پوست احساس نشود. در این مرحله باید از پرایمر استفاده شود.

اگر پوست چرب دارید، از پرایمر مات کننده و پوشاننده منافذ و پرایمر آبرسان برای پوست های خشک استفاده کنید و پس از آن باید به پوست زمان داد تا پرایمر به طور کامل عمل کند. پرایمر از لکه های زیرسازی جلوگیری می کند.

لایه نازکی از کرم پودر را روی صورت خود بمالید:

بسیاری از افراد از یک لایه ضخیم از بهترین کرم پودر برای پوشش بهتر پوست خود استفاده می کنند. علاوه بر اینکه آرایش صورت را سنگین و غیر طبیعی نشان می دهد، باعث می شود کرم پودر روی آرایش صورت سریعتر از بین برود. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است ابتدا لایه نازکی از کرم پودر را روی صورت خود بمالید و با برس روی صورت خود پخش کنید. سپس، مقدار مناسبی از کرم پودر را به هر قسمت از صورت که احساس می کنید نیاز به پوشش بیشتری دارید، بمالید.

پوست خود را برای استفاده از کرم پودر و کانسیلر آماده کنید:

انتظار نداشته باشید که فونداسیون و کانسیلر بدون آماده سازی پوست روی صورت شما ماندگار شود. منظور از آماده سازی پوست مراقبت روزانه از پوست است. مراقبت روزانه طولانی مدت باعث می شود که آرایش بهتر روی صورت شما قرار بگیرد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید:

زیر آرایش یکی از مهم ترین مواردی است که برای داشتن یک آرایش خوب باید رعایت شود. بنابراین، قبل از استفاده از کرم پودر، لازم است که صورت را به درستی آماده کنید، اولین قدم در آرایش، تمیز کردن و مرطوب کردن پوست است.

بعد از اینکه صورت خود را تمیز کردید، از یک مرطوب کننده مناسب برای پوست خود استفاده کنید و چند دقیقه صبر کنید تا کاملا جذب شود. این کار را انجام دهید زیرا استفاده از مرطوب کننده منافذ باز را به حداقل می رساند و پوست را کدر می کند.

آرایش را با اسفنج ترکیب کنید:

پس از استفاده از کرم پودر، از یک اسفنج برای ترکیب آرایش استفاده کنید. از یک اسفنج مرطوب برای مخلوط کردن استفاده کنید. یک اسفنج مرطوب هر محصول اضافی روی سطح پوست را می گیرد و از ساییده شدن آرایش به سطح پوست جلوگیری می کند.

از اسپری های ثابت کننده استفاده کنید:

راه دیگر برای ماندگاری بیشتر آرایش و جلوگیری از ساییدگی، استفاده از اسپری های سفت کننده است. اسپری های تثبیت کننده آرایش روی پوست صورت را ثابت می کند و آن را زیبا می کند.

از فرمول مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید:

اگر موهای چرب دارید، هرگز از شامپو موهای خشک استفاده نکنید. در استفاده از کرم پودر نیز باید به همین نکته توجه کرد. اگر پوست شما خشک است از کرم پودر روشن کننده استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر پوست چرب دارید، به دنبال پودر مناسب باشید. هنگام خرید کانسیلر به مواد ذکر شده توجه کنید.

به جای اسفنج های آرایشی از دست استفاده کنید:

بسیاری از خانم ها از دست یا اسفنج خود برای زدن کرم پودر استفاده می کنند. استفاده از دست یا اسفنج باعث ضخیم تر شدن فونداسیون روی پوست می شود. این باعث ناراحتی پوست می شود و باعث می شود که فونداسیون روی پوست شما ضخیم بنشیند.

برای جلوگیری از تماس فونداسیون با پوست، از یک برس فونداسیون بزرگ و مناسب استفاده کنید تا کرم را به طور یکنواخت روی صورت پخش کنید، این اشتباه یک اشتباه رایج است، حتی برخی افراد - میکاپ آرتیست نیز این کار را انجام می دهند. کرم برای تماس با پوست صورت.

همیشه دستمال کاغذی آماده داشته باشید:

اگر می خواهید کرم پودری که می زنید برای مدت طولانی روی صورتتان بماند، مقداری دستمال کاغذی در کیف آرایش خود قرار دهید. زمانی که احساس کردید صورتتان چرب است، روغن اضافی آن را با دستمال کاغذی بردارید و کرم را روی صورت مخلوط کنید تا به روغن آغشته نشود.

به این ترتیب اجازه خراب شدن کرم پودر در آرایش را نخواهید داد و از سنگین شدن مواد آرایشی روی صورت جلوگیری می کنید.برای داشتن پوستی صاف و زیبا و آرایش یکدست و طبیعی باید موارد زیر را رعایت کنید. پوست. به طور منظم و هرگز با آرایش به رختخواب نروید و به یاد داشته باشید که به طور مرتب از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

اگر پوست شما رنگ پریده است:

اگر پوست شما جوش و لکه دارد، ابتدا ضدآفتاب غیر چرب خود را بزنید، سپس یک کرم پودر خوب با پوشش خوب بمالید و تمام ناحیه پوست را بپوشانید و به آرامی آن را به پوست بمالید. در پایان آرایش، پد یا ابر کیک را بردارید و روی پوست حرکت دهید تا مات و کمی براق شود.
ادامه پست: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-گریم-عروس/





[ بازدید : 896 ]

[ پنجشنبه 20 مهر 1402 ] [ 17:35 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]