شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


ایران یکی از کشورهایی است که با معماری منحصر به فرد خود همواره در میان سایر آثار معماری برجسته بوده و درخشش هنر و فرهنگ اصیل خود را به جهانیان نشان داده است. اوج فعالیت هنری معماران ایرانی به دوره صفویه می رسد و اصفهان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

در این دوره اصفهان یکی از باشکوه ترین شهرهای ایران شد به طوری که لقب نصف جهان را به آن دادند.

یکی از زیباترین آثار معماری به جا مانده از دوران صفویه، سه بنای منحصربه‌فرد، مدرسه، کاروانسرا و بازار است که در مجموع مجموعه‌ای را تشکیل می‌دهند. این مجموعه بی نظیر و زیبا به سفارش شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده و او آن را به مادرش هدیه داده است.

این کاروانسرا که همچون سنگی درخشان در خیابان چهارباغ اصفهان ایستاده، در سال 1336 به عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به عنوان بهترین و راحت ترین مکان برای مسافران ایرانی و گردشگران خارجی شناخته می شود. این مکان به هتل عباسی اصفهان معروف است و به خاطر تاریخ غنی از فرهنگ و هنر ایرانی شهرت دارد.

اصفهان دی. فرهنگ و هنر مرکز Д

همانطور که گفته شد ایران یکی از مشهورترین کشورهای جهان از نظر فرهنگ، هنر و معماری است. کمتر شهری در ایران است که حداقل یک اثر تاریخی در آن ساخته نشده باشد. اصفهان یکی از استان های بزرگ کشور است که مهد فرهنگ و هنر ایرانی به شمار می رود. این استان به ویژه شهر اصفهان با بناهای زیبا و تاریخی خود چون شب های پر ستاره در کشورمان می درخشد.

از مکان های تاریخی و زیبای اصفهان می توان به هتل عباسی اشاره کرد که معروف ترین هتل اصفهان نیز می باشد. اگر برای سفر به اصفهان برنامه ریزی کرده اید، می توانید از خدمات رزرو هتل در سایت اسنپ تریپ استفاده کنید و با رزرو هتل بی نظیر عباسی از سفری فراموش نشدنی لذت ببرید.

قدیمی ترین مهمان خانه در جهان

سفر و گرشگری در ایران با فرهنگ غنی و تاریخ گرانبهای خود از هر نظر یکی از پرافتخارترین کشورهای جهان به شمار می رود. حتی معماری ایرانی نیز یکی از بهترین آثار هنری جهان به شمار می رود، از این رو قدیمی ترین مهمانسرای جهان در ایران و در قلب شهر باشکوه و زیبای اصفهان واقع شده است.

مهمانسرای 300 ساله عباس گوشه ای از هنر و مهارت معماران صفیانی را به نمایش گذاشته و همچون حلقه ای در میان دیگر بناهای تاریخی می درخشد.

معرفی هتل عباسی

مهمانسرای عباسی با حمایت بیمه ایران و سازمان اوقاف در سال 1336 مرمت شد و این مرمت در سال 1338 شکل جدی تری به خود گرفت و مرمت کاروانسرا مطابق با معماری و هنر دوران صفویه انجام شد. سرانجام در سال 1345 با نام هتل عباسی افتتاح شد. این مهمانسرا زیبا دارای ۲۲۵ اتاق، آپارتمان و سوئیت می باشد که اتاق های آن معمولی، یک نفره و دو نفره می باشد.

آپارتمان های این مکان ساده، تمیز، دنج با رنگ های زیبا و جذاب و طرح های غیر معمول و آپارتمان های دو و سه خوابه این مهمانسرا بسیار شیک و مدرن هستند. تمامی این قطعات دارای سیستم امنیتی بوده و محیطی کاملا امن برای مشتریان به حساب می آیند.

این اقامتگاه مجلل پذیرای بازدیدکنندگان بیشماری از نقاط مختلف جهان است و به عنوان اقامتگاه بین المللی و میهمانان سیاسی ایرانی به شمار می رود.

خدمات هتل عباسی

خانه باکین عباسی اصفهان به دلیل خدماتی که دارد یکی از بهترین هتل های ایران است. تمامی اتاق های این هتل بزرگ مجهز به حمام، سرویس بهداشتی و تلویزیون بوده و محل نظافت روزانه می باشد.

از دیگر خدمات هتل عباسی می توان به اتاق جلسات و کنفرانس با امکانات کامل اشاره کرد. همین امر باعث می شود بسیاری از همایش های بین المللی که در اصفهان برگزار می شود، مهمانسرای عباسی را به عنوان محل برگزاری خود انتخاب کنند.

بخش پذیرش آن به صورت 24 ساعته به مسافران خدمات رسانی می کند و رزرو هتل و اتاق و همچنین تحویل سریع مشتریان را انجام می دهد. در اینجا، خدماتی مانند خشکشویی، خشکشویی و حتی خشکشویی با هزینه خدمات متفاوت با هزینه ای که برای رزرو هتل می پردازید، در دسترس هستند.

سایر خدمات ارائه شده توسط این سایت

این اقامتگاه دارای تنظیمات منحصر به فردی است که آن را از سایر املاک مشابه متمایز می کند. در هتل عباسی تمامی مناطق از اینترنت پرسرعت بهره می برند و در صورت نیاز به این خدمات می توانید از اینترنت پرسرعت هتل استفاده کنید.

این مهمانسرا از باغ ایرانی نیز بهره می برد که زیبایی آن هر مسافری را به وجد می آورد و قطعا در سفرهای بعدی به اصفهان این مکان را برای اقامت مجدد انتخاب خواهند کرد.

حس آرامش ناشی از استخر سرپوشیده اقامتگاه عباسی یکی دیگر از نقاط تمایز این مکان نسبت به سایر هتل ها خواهد بود. از دیگر امکانات ارائه شده توسط مجموعه بی نظیر عباسی می توان به مراکز سلامتی مانند سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و سالن های ماساژ برای مهمانان اشاره کرد.

یکی دیگر از بهترین خدمات ارائه شده توسط این هتل اصفهان، پارکینگ برای مهمانان و فضای زیاد پارکینگ است.

قسمت های مختلف بناهای عباسی در اصفهان

مهمانسرا عباسی که معروف ترین هتل اصفهان است از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در این قسمت به آنها اشاره می کنیم. اما این واقعیت که این مکان را به شهرت و محبوبیت رساند، ترکیب هوشمندانه مدرنیته در کنار معماری و طراحی تاریخی و قدیمی است.

این نوع هارمونی به این هتل زیبایی غیرعادی و منحصر به فردی می بخشد. مهمانسرای عباسی دارای رستوران های زیبا، رستوران های صبحانه، ساختمان های بزرگ مانند تالار طلایی، تالار عباسی و تالار آینه، اتاق ها و سوئیت های راحت، اتاق اجتماعات، چایخانه های سنتی و خدمات بسیاری است که می توانید از آن استفاده کنید. هتل..

برای رزرو اتاق در این هتل مجلل مشکل چندانی نخواهید داشت و همه چیز از طریق تلفن انجام می شود. با دسترسی به اپلیکیشن یا وب سایت اسنپ تریپ می توانید از خدمات این مجموعه به طور کامل بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید.

سرویس دهنده سایت اسنپ تریپ:

معمولاً هنگام سفر به شهر یا کشور خاصی، اولین دغدغه اقامتی آرام با خدمات ویژه است. امروزه که وب سایت های مختلفی وجود دارند که خدمات آنلاین مانند رزرو بلیط و اقامت را ارائه می دهند، این کار برای مسافران آسان شده است.

اسنپ ​​تریپ یکی از معتبرترین سایت هایی است که خدمات مربوط به رزرو بلیط و هتل های خارجی و داخلی را ارائه می دهد و شما می توانید با مراجعه به سایت  کارمادیو از این امکان بهره مند شوید.





[ بازدید : 279 ]

[ جمعه 5 آبان 1402 ] [ 19:08 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]