شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 اگر تازه وارد دنیای طراحی وب سایت شده اید، بدون شک با این چالش روبرو هستید که چگونه اولین سفارش طراحی وب سایت خود را دریافت کنید. در این مقاله راهکارهای عملی در مورد نحوه دریافت پروژه های طراحی وب سایت و ارائه راهنمایی در زمینه دریافت پروژه های طراحی سایت با وردپرس ارائه می شود.

طراحی سایت بدون کد نویسی

اگر مهارت شما طراحی سایت بدون کد نویسی است می توانید در این زمینه شروع به کار کنید و پروژه طراحی سایت با وردپرس را دریافت کنید. البته این شغل نیازمند تلاش و پیوستگی مداوم برای جذب مشتری است. به لطف سادگی وردپرس، امروزه بسیاری از افراد به این توانایی دست یافته اند و رقبای زیادی نیز وجود دارد. اما اگر بتوانید یک متخصص واقعی طراحی وب شوید و دانش برنامه نویسی به دست آورید، این کار برای شما بسیار آسان خواهد بود و مشتریان زیادی به شما نیاز خواهند داشت و می توانید به راحتی پروژه ها را دریافت کنید. (در پایان این مقاله سریع ترین راه برای متخصص شدن و ورود به بازار کار را با شما به اشتراک می گذارم.)

خدمات سایت

همه فقط یک بار نیاز به ایجاد یک وب سایت دارند، اما صاحبان وب سایت ها برای نگهداری منظم وب سایت خود به خدمات نیاز دارند. در این زمینه پیشنهاد می کنم ویدیوی پروژه های موفق و دریافتی های میلیونی را تماشا کنید تا متوجه شوید چه نوع درآمدی در انتظار شماست.

چگونه و چگونه پروژه طراحی سایت را دریافت کنیم؟

چگونه یک طراحی سایت داشته باشیم؟ این سوال نیاز به یک پاسخ عملی دارد که در واقع می توانید از آن برای دریافت پروژه و کسب درآمد استفاده کنید. در زیر چند راه حل عملی برای انجام پروژه طراحی وب سایت شما شرح می دهیم و سعی می کنیم نقاط قوت و ضعف هر روش را بررسی کنیم تا بتوانید با دیدی باز روش های مورد نظر خود را انتخاب کنید و درک کنید که طراحی وب سایت شما چه دستاوردهایی دارد. طرح.

1- سایت و سئوی آن را برای دریافت پروژه پیکربندی کنید

ابتدا می توانید یک سایت برای خود ایجاد کنید و آن را سئو کنید و می توانید مخاطبان بالقوه را جذب کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید. این روش می تواند مشتریان زیادی را جذب کند و درآمد خوبی برای شما به ارمغان بیاورد، اما نیاز به تلاش، پول و حوصله زیادی دارد.

چالش هایی که سر راه شما قرار دارند:

تخصص: در این مسیر باید بر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، برندسازی و سئو تسلط داشته باشید تا به نتایج دلخواه خود برسید.

هزینه: گزارش، تبلیغات و غیره برای رقابت با سایرین در بازار برای دستیابی به نتایج بالای گوگل. باید چنین هزینه هایی را پرداخت کند.

صبر. طراحی وب سایت و رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به ماه ها تلاش و صبر دارد.

اگر اصول بالا را رعایت کنید، قطعا مشتریان زیادی خواهید داشت، اما اگر دانش کافی ندارید یا قصد خرج کردن ندارید و یا می خواهید سریع مشتری جذب کنید و درآمد کسب کنید، این مگه نه. راه درست برای شما (این مقاله را بخوانید » درآمد طراحی وب سایت

۲- از سایت هایی مانند Virgul و Amigo محتوا ایجاد کنید

برخی از سایت‌ها مانند Virgul، Amigo و Medad به کاربران اجازه می‌دهند پس از عضویت محتوا تولید کنند. نقطه قوت سایت های ذکر شده سئوی بالای آنهاست. یعنی شما می توانید در این سایت ها محتوا ایجاد کنید و بدون پرداخت هزینه سئو، تبلیغات و ... بهترین لینک ها را در گوگل دریافت خواهید کرد.

حال چگونه می توان با استفاده از این سایت ها یک پروژه وب سایت دریافت کرد و مشتری پیدا کرد؟

سعی کنید یک یا چند مقاله در این سایت ها ایجاد کنید و هنگام نوشتن مقاله به موارد زیر توجه کنید:

یک عنوان جذاب برای مقاله خود بنویسید. اولین چیزی که مشتری در نتایج جستجوی گوگل می بیند، عنوان شما است، بنابراین اگر عنوان برای او جذاب نباشد، روی لینک شما کلیک نمی کند.

سعی کنید مقاله ای بنویسید که برای خواننده مفیدتر باشد. زیرا اگر آنها جذب داستان شما نشوند، با شما صحبت نمی کنند.

از کلمات کلیدی چندین بار در متن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای کلمه کلیدی "طراحی وب سایت شرکتی" رتبه خوبی کسب کنید، این عبارت را چندین بار در متن خود تکرار کنید تا گوگل متوجه منظور شما شود و به شما رتبه ای برای آن کلمه کلیدی بدهد. البته از کلمه زیاد استفاده نکنید و آن را به متن تحمیل نکنید.

اطلاعات تماس خود را بنویسید تا مشتریان بتوانند با شما تماس بگیرند.

اکنون شما یک مقاله عالی دارید که توسط بسیاری از خوانندگان خوانده خواهد شد. تبدیل شما به دیده شدن مشتری بستگی به مهارت های شما و میزان خوبی دارد که کاربران این مقاله را کپی و ادغام کرده اید. پس تا جایی که می توانید در این زمینه هوشمندانه عمل کنید و سعی کنید خوانندگان را در انتهای مقاله با شما ارتباط برقرار کنید.

3- رویدادها در شبکه های اجتماعی

در حال حاضر شبکه های اجتماعی در ایران به دلیل فیلترها غنی شده اند، اما هنوز هم می توان از این طریق به جواب رسید. زیرا بسیاری از افراد راه هایی برای استفاده از این شبکه ها پیدا کرده اند و همچنان مخاطبان زیادی دارند.

سعی کنید یک صفحه شبکه اجتماعی بسیار پربار داشته باشید و دائما اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهید و به این ترتیب اعتماد ایجاد کنید تا بتوانید از آنها پروژه دریافت کنید.

4- مشاغل

اگر به فکر اشتغال هستید و نمی خواهید با انجام پروژه ها درآمد کسب کنید، راه همواری دارید، سایت های کاریابی زیادی در ایران وجود دارد. هر روز شرکت های زیادی نیاز به جذب نیرو در این سایت ها را اعلام می کنند.

برخی از وب سایت های شغلی که می توانید استفاده کنید:

انجام کار مشابه

یک ایده کاربردی

استخدام

استخدام ایران

می توانید مشاغل مورد علاقه خود را جستجو کرده و رزومه خود را ارسال کنید. بله، مهارت ها و رزومه شما بهتر است. فرصت های بیشتری برای استخدام وجود دارد. در تصویر زیر چند فرصت شغلی از سایت جابینجا را مشاهده می کنید.

5- سایت فریلنسری

یکی از نزدیک ترین راه ها برای پاسخ به این سوال که چگونه می توان یک پروژه طراحی سایت دریافت کرد، طراحی وب سایت آزاد است. سایت هایی مانند:

من آن را انجام خواهم داد

پانیشا

تجزیه

آزاد

برای مشاهده تعداد موارد موجود به این سایت ها مراجعه کنید. در این وب سایت ها باید مواردی را که می توانید انجام دهید پیدا کنید و قیمت و زمان خود را به آنها بگویید. کارفرما نیز از بین پیشنهادات یک نفر را انتخاب می کند.

البته پروژه های بیشتری برای کار در این سایت ها وجود دارد و افرادی که پروژه های خود را در این سایت ها ارسال می کنند به دنبال شخصی هستند که بتواند کار خود را با کمترین قیمت انجام دهد. بنابراین میزان درآمد حاصل از این سایت ها بسیار ناچیز است. در زیر تصویری از برخی از پروژه های ایجاد شده در سایت پونیشا را مشاهده می کنید.

6- تبلیغات آنلاین

یکی از راه های دریافت پروژه طراحی سایت تبلیغات است. این روش سریع است، اما برای کسب درآمد باید پول خرج کنید. در زیر به چند روش برای تیلیغات اشاره کرده ایم: مجموعه آموزش سئو و برنامه نویسی ژاکت آکادمی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرطرفدار

سعی کنید شبکه ای را انتخاب کنید که مربوط به حوزه کاری شما باشد یا شرکت های زیادی در آن حضور دارند و برای آنها تبلیغات ارسال کنید تا بتوانید مخاطبان آنها را جذب کنید. اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی است که در این زمینه می توانید از آن استفاده کنید، هرچند اخیراً تحت تاثیر بحث فیلترینگ قرار گرفته است، اما همچنان تاثیرگذاری خود را دارد. علاوه بر این، شبکه اجتماعی توییتر نیز ابزار تبلیغاتی خوبی محسوب می شود.


کلیک کنید و تبلیغات را مطابقت دهید

در این روش باید یک بنر تبلیغاتی جذاب طراحی کرده و در صفحات مرتبط قرار دهید. برای درج آگهی در اینترنت می توانید از وب سایت یکتانت استفاده کنید. در استفاده از این روش سعی کنید تبلیغات خود را با استفاده از امکانات ارائه شده توسط سایت یکتان نت هدفمند کنید تا فقط برای مشتریان هدف نمایش داده شود. به عنوان مثال برای مخاطبانی که اخیراً کلماتی مانند «شرکت های طراحی سایت» یا «بهترین شرکت طراحی سایت» را جستجو کرده اند تبلیغ کنید، این روش یکی از هدفمندترین انواع تبلیغات در اینترنت است.

تبلیغات پیامکی

این روزها پنل های ارسال پیامک به شما این امکان را می دهد که چندین پیامک را به یک گروه، منطقه خاص و ... ارسال کنید. این ویژگی همچنین می تواند با تبلیغات هدفمند به جذب مشتری کمک کند.

7- وب سایت را تبلیغ کنید

چگونه یک پروژه طراحی سایت دریافت کنیم؟ شاید با سایت هایی مانند Devar و Trump آشنا باشید. قرار دادن تبلیغات در این سایت ها معمولا رایگان است یا با هزینه کم انجام می شود. از طرفی بینندگان زیادی آگهی شما را خواهند دید و احتمال کار از این طریق نیز زیاد است. هرچه خلاق تر باشید، احتمال تماس با شما بیشتر است. اول از همه پیشنهاد می کنم حتما از این روش استفاده کنید چون طبق تجربه من تبلیغات در سایت های دیواری همیشه بسیار کاربردی و واکنش گرا است.

8- از آشنایان و اقوام پروژه می پذیرند

یکی از راه های رسیدن به برنامه از طریق اقوام و دوستان است. این روش را نادیده نگیرید. افراد زیادی در اطراف شما هستند که به یک پلت فرم نیاز دارند. می توانید به آنها مشاوره دهید و از آنها برنامه بگیرید. این روش ممکن است برای شما درآمد چندانی نداشته باشد، ممکن است دوستان از شما انتظار داشته باشند که این کار را با قیمت بسیار ارزان برای آنها انجام دهید، ایرادی ندارد، در ابتدای کار باید یک نمونه کار و رزومه ایجاد کنید. ثانیاً با طراحی وب سایت در صنف به خصوص در صنعت ام دی اف باعث می شود تا افراد شاغل در این صنعت شما را بشناسند و مشتری شما شوند. به یاد داشته باشید، هرچه دایره افرادی که شما و تخصص شما را می شناسند بیشتر باشد، پروژه های بیشتری در راه شما قرار خواهند گرفت.

نکاتی در مورد نحوه دریافت پروژه طراحی سایت با وردپرس

روش های ذکر شده در بالا برای هر پروژه طراحی سایت (با یا بدون وردپرس) استفاده می شود و این روش ها برای یک روش طراحی وب سایت خاص نیستند. اما باید توجه داشته باشید که:

افرادی که می خواهند طراحی وب سایت خود را برون سپاری کنند نیز سعی می کنند شخصی را پیدا کنند که در کدنویسی مهارت داشته باشد، بنابراین کار با آنها احساس راحتی می کند و به دنبال توسعه دهندگان وردپرس بدون کد می گردند. کمتر وابسته هستند.

به دلیل سادگی کار با وردپرس، افراد زیادی آن را یاد گرفته اند و سعی می کنند با استفاده از آن پروژه بسازند. به همین دلیل رقابت در این بخش بسیار زیاد است و شما نمی توانید مبالغ بالایی دریافت کنید و درآمد تضمینی بگیرید.

بنابراین ایده خوبی است که در زمانی که بازار داغ است، تجربه خود را بهبود ببخشید، می توانید امنیت شغلی خود را افزایش دهید و به عنوان یک حرفه ای در این زمینه درآمد خوبی کسب کنید.

چگونه متخصص شویم؟

همانطور که قبلا در Zhaket اشاره کردیم، اگر می خواهید آن را در بازار کار طراحی سایت قوی کنید، ابتدا باید مهارت ها و دانش خود را ارتقا دهید، به این معنی که شما توانایی طراحی هر وب سایتی که نیاز به مهارت های کدنویسی دارد را دارید. آموزش حرفه ای طراحی قالب وردپرس به صورت ویژه برای تربیت افراد حرفه ای در بازار کار تولید شده و تا به امروز بیش از 800 نفر در این دوره شرکت کرده و وارد بازار کار شده اند. در این دوره بر روی تصویر زیر کلیک کنید:





[ بازدید : 1988 ]

[ جمعه 28 مهر 1402 ] [ 7:29 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]