شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


Bo Katan The Mandalorian 3d printable cosplay helmet درباره وضعیت آب و هوای دبی در مطلب راهنمای سفر به دبی به اندازه کافی برایتان گفتیم، البته تفریحات و دیدنیهای دبی به آبتنی محدود نمیشود. در ادامه درباره تمام جذابیت های تماشایی دبی مال صحبت خواهیم کرد. در ادامه به شرح تعدادی از بهترین هتل های دبی در نزدیکی بازار تاریخی مرشد؛ خواهیم پرداخت. برای نقض قوانین رفتار در ساحل جمیرا در دبی، تعدادی مجازات را به اجرا می گذارد: از جریمه ای بزرگ به دستگیری و اخراج. این منطقه مد افسانهای دارای تعدادی ویژگی اضافی VIP ازجمله خدمات باربری نیز است. نه فقط بزرگسالان، بلکه برای بسیاری از کودکان و نوجوانان هم دبی مقصدی رویایی است چرا که در دبی تفریحات دبی برای کودکان و نوجوانان، قابل قیاس با دیگر کشورها نیست. امارات متحده عربی نه تنها تولید نفت و بیابان داغ بلکه خورشید، سواحل و ساحل است. آنها هیچوقت به بازیهای کامپیوتری نه نمیگویند. یکی دیگر قسمتهای هیجان انگیز دبی مال کیدزانیا نام دارد که در آن انواع بازیهای کامپیوتری و غیر کامپیوتری وجود دارد، شما میتوانید برای خوشحال کردن کودکانتان سری به این بخش بزنید و از بازی در کنارشان لذت ببرید. مرکز خرید دبی مال یکی از دیدنیهای دبی است که عنوان بزرگترین مرکز خرید دنیا را دارد، این مجموعه به قدری وسیع است که اگر بخواهید تمام آن را ببینید به سه روز وقت احتیاج خواهید داشت. در سال ۲۰۱۲ به عنوان پربازدید ترین مرکز خرید و تفریحی جهان شناخته شد. با دو بار تاخیر ، در ۴ نوامبر ۲۰۰۸ با حدود ۱۰۰۰ خرده فروشی افتتاح شد . اما لازم است بدانید که مراکز خریدی با نام اوت لت در کشورهایی مانند ترکیه یا دبی وجود دارد. در این مرکز خرید در دبی می توانید لباس، کیف و کفش و لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایش، عطر و حتی موبایل و کامپیوتر را در این مرکز خریداری کنید و بدون پرداخت هزینه از شهربازی اوت لت کوچک استفاده کنید.

در اینجا بیشتر گردشگران به حمام آفتاب در دبی می آیند. حرکات مخاطره آمیزی مانند استفاده از اسکیت بورد در محوطه مرکز خرید ممنوع می باشد. علاوه بر عظمت و شگفتی بنای موزه، نمایشگاه هایی در این محل توجهتان را جلب می کند. Candyliciousدقیقا همان جایی است که طرفداران شیرینی و شکلات از آن دل نخواهند کند. به طورکلی، حکومت و یا شهروندان، برخوردهای نامطلوبی با شیعیان ندارند، ولی دولت همواره با تردید به آنان نظر داشته و شیعیان را از هواخواهان و طرفداران ایران میداند. مرکز خرید امارات اولین مرکز خرید تفریحی در جهان بود که در سال 2005 با مساحت 255هزار متر مربع افتتاح شد. این پیست محلی بی نظیر برای سرگرمی و فراغت از گرمای شهر دبی است که مجهز به فناوری پیشرفته برای حفظ و ایجاد بهترین سطح یکدستی و کیفیت یخ می باشد. علاوه بر پوشاک، می توان اقلام دیگری مانند زعفران، عطر، ادویه و غیره نیز از این بازار بسیار بزرگ خریداری کرد. از مبلمان، پوشاک، و جواهرات گرفته تا لباسهای ورزشی، Arabian Center محل فروشگاههای معروفی مانند Homes R Us و Daiso است. در این مرکز بیش از ۳۰۰ فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، ساعت، عطر و ادکلن و … جدا از تمامی فروشگاه های لوکس و برند موجود در دبی مال، فروشگاه های عربی بسیار معروفی نیز در این مجموعه وجود دارد که در آن ها کالا های مخصوص عربی نظیر لباس های محلی اعراب، پارچه، عطر و غیره. زمانی که به ساحل الصفوح پا میگذارید، شنهای این ساحل دوستداشتنی و دور از هیاهو را، بهجای مسافرانی که از راههای دور میآیند، با خانوادههای محلی تقسیم میکنید. تفاوت موزه آینده دبی با دیگر موزهها این است که بهجای دعوت گردشگران به لمس گذشته و دیدن اشیای تاریخی، آینده را مقابل چشمان آنها به تصویر میکشد.

میتوان تفاوت زیادی در معماری یمن و کشورهای دیگر عربی به خاطر رنگ دیوارهای آن متوجه شد! دبی مال که یکی از بزرگ ترین مراکز خرید دنیاست، توسط شرکت توسعه املاک و مستغلات عمار ساخته شد و در نوامبر ۲۰۰۸ با ۴ طبقه و حدود ۱۲۰۰ فروشگاه به بهره برداری رسید. در امارات متحده عربی واقع شده است (بزرگترین مرکز خرید دبی است ) و بخشی از مجتمع ۲۰ بیلیون دلاری داون تاون دبی است که شامل ۱۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید با ۱۲۰۰ فروشگاه بخشی از پروژه برخ خلیفه است. این مجموعه که جزئی از پروژه بزرگ برج خلیفه محسوب میشود یکی از جاذبههای محبوب گردشگران در دبی به شمار میآید که در کنار آبنمای معروف این شهر قرار دارد. برنامه ریزی های زیر ساختی اصولی ایالات متحده عربی، دبی را به یکی از بی نظیر ترین شهرهای توریستی بدل کرده است ؛ دبی مال که در نزدیکی آسمان خراش خلیفه قرار دارد نیز یکی از جاذبه های بی بدیل امارات به شمار می رود. اگر با تور دبی علاءالدین تراول همراه شدید حتما با برنامه تور از دبی مال دیدن کنید تا با همهی قسمتهای این مرکز خرید جذاب آشنا شوید. جالب است بدانید در مرکز خرید دبی پیست اسکی با مساحت 22500 مترمربع ساخته شده است که از نظر ما یکی از جذاب ترین امکانات دبی مال به حساب می آید. متاسفانه خلیج دلفین ها خاطره ی تلخی را با خود به دوش می کشد که البته با گذشت چند سال فراموش خواهد شد. اگر از علاقمندان به ورزش ها و تفریحات آبی هستید بدون شک ساحل جمیرا دبی می تواند بهترین گزینه برای تجربه لحظات مهیج و خاطره انگیز باشد.

وجود امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و رستوران ها در وایلد وادی باعث شده گردشگران بتوانند ساعات طولانی و خاطره انگیزی را در این مجموعه سپری کنند. همچنین این منطقه دارای مراکز خرید بسیار زیادی، از مراکز خرید کوچک محلی که عرضه کننده برندهای محلی هستند و در آنها کافههای سنتی دیده میشود گرفته تا مراکز خرید بزرگ و لوکس که تمام برندهای جهانی و همچنین رستورانها و کافی شاپ های زنجیرهای را میتوانید در آن پیدا کنید، است. یکی از مدیران ایرانی که در بازار مرشد مشغول به کار است، گفته: بانکها در دوبی دیگر برای ایرانیها بدون وجود امضای یک شریک محلی اماراتی و وجود یک سری اسناد و مدارک خاص حساب باز نمیکنند. بیشتر فروشگاههای طلافروشی در دبی مستقل هستند و میتوانند در صورت تمایل باز یا بسته باشند. دهکده که با نام ویلیج هم شناخته میشود، مجموعهای از فروشگاههای مختلف پوشاک در مکانی روباز قرار دارند. فاصله ام سقیم با مرکز شهر 16 کیلومتر است که به راحتی میتوانید با وسایل نقلیه عمومی به آن دسترسی داشته باشید. کافه ها و آبمیوه فروشی های بسیاری در این ساحل پیدا می شود که همراه با آفتاب داغ و بادهای خنک بهترین نوشیدنی های خنک را برای شما سرو می کنند. هتلی مجلل، سالن های سینمایی مدرن و مجهز، دو فروشگاه بزرگ و بیش از ۲۰۰ کافه و رستوران در آن خودنمایی می کنند.

با تقلید از ویرانه های مناطق گرمسیری ساخته شده و نورپردازی خاصی که فقط در این مکان یافت می شود. اگه هدف شما فقط خرید و یا جایی واسه لذت بردن از مراکز تفریحی دبی است بهتره بدونید که شهر دبی پر از تفریحات متنوع است و بعضی از این تفریحات تنها مختص این شهر لوکس و مدرن است و شما اگر قصد سوغاتی خریدن و گشتن در پاساژ هستید این محیط را از دست ندهید ، شاید ندونید یکی از دهمین آکواریوم بزرگ دنیا در شهر دبی قرار دارد و گردشگران زیادی برای دیدن این مناطق گردشگری دبی همه ساله سرازیر این شهر می شوند. این فواره در دریاچه برج خلیفه هزاران جلوه از رقص نور و آب اجرا می کند و نمایش آن با ریتم موسیقی هماهنگ شده است. تا یک شهر کوچک بتواند به صورت کامل خودنمایی کند . زعبیل، هفت طبقه دارد که در مجاورت دبی مال واقع شده و توسط یک پل عابر پیاده به مرکز خرید دبی مال متصل میشود. سه مسیر دویدن در پارک وجود دارد که بیش از ۷ کیلومتر امتداد دارند. جالب است بدانید که بزرگترین فروشگاه آبنبات و شیرینی نیز در این دبی مال قرار دارند و اگر به خوراکیهای شیرین علاقه دارید پیشنهاد میکنیم حتما سری به آن بزنید.

از نکات جالب و از دیدنی های دبی این است که در دبی مال شما می توانید برف هم ببینید ! جالب است در مورد دریای باز جرمی؟ ساحل دریای باز دبی به طور مداوم توسط یک ماشین پلیس نظارت می شود که به طور منظم در کل ساحل سوار می شود. این اسکلت درواقع یک فسیل است که از دایناسور های دوره دوتیرکی به جا مانده که متعلق به 155 میلیون سال پیش می باشد. بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان متعلق به اینجا است. فراری پارک یکی از بزرگترین شهربازیهای موضوعی دنیا و متعلق به برند فراری است. این هتل در همان منطقه در نزدیکی هتل معروف "Jumeirah Beach & SPA" واقع شده است. در این تم پارک بخش های مختلفی وجود دارد که ساخت لوگو یکی از آن ها است. در سرتاسر ساحل وجود دارد urns و سطل زباله. برای آسایش بیشتر وای فای رایگان، ویلچر و کالسکه رایگان مخصوص استفاده در داخل مجموعه، اتاق مخصوص مراقبت از نوزاد و سیستم حمل و نقل به خارج از مجموعه در دسترس کلیه بازدیدکنندگان قرار دارد. گردشگران نیز می توانند از سوق طلا خرید کنند اما هر فردی تنها مجاز به حمل ۱۰ کیلوگرم طلا از گمرک خواهد بود. موزه آینده دبی نمونه ای از حفظ منابع طبیعی با طراحی خلاقانه است که برق مورد نیاز آن از ۴ هزار مگاوات انرژی خورشیدی توسط یک ایستگاه متصل به ساختمان، با همکاری اداره برق و آب دبی تولید می شود. مهمترین اماکن گردشگری نزدیک به ایستگاه مترو SHARAF DG در خط سبز مترو دبی، موزه دبی و بازار قدیمی دبی است که از پاتوقهای توریستی شهر به شمار میرود. بزرگترین مرکز خرید جهان نیست و فروشگاه هایی همچون New South China Mall که بزرگترین مرکز خرید جهان است و Golden Resources Mall ، SM City North Edsa و SM Mall of Asia در رده های بالاتری از این مرکز خرید قرار دارند.

در این مجموعه ۲۲ سالن سینما با بیش از ۲۸۰۰ صندلی امکان پخش همزمان فیلم را دارند، یکی از بخشهای سرگرم کننده این مرکز خرید است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. سینما ریل یک مجموعه مدرن و شیک است که در صندلی های فوق شیک میتوانید بشینید و از یک فیلم سینمایی زیبا لذت ببرید. بهترین غذاهای ترکی و لبنانی در زو زو، یک رستوران مدرن در ساختمان جدید لامر دبی، ترکیب میشوند. وایلد وادی از قدیمیترین پارک های آبی دبی است که قدمتش به سال ۱۹۹۸ میلادی برمیگردد اما این پارک به لطف به روزرسانی هر ساله با وسایل جدید همچنان توانسته نام خود را در صدر لیست برترین جاذبههای گردشگری دبی نگاه دارد. یکی از سرگرمی هایی کیدزانیا این است که بچه ها می توانند به دانشگاه رفته و برای خود شغلی انتخاب کنند و از آن درآمد کسب کنند. شما برای سفر به دبی و بازدید از دبی مال نیاز به ویزای توریستی دبی خواهید داشت که قصران گشت می تواند شما را در اخذ ویزای دبی یاری کند. در سال ۲۰۰۹ بیش از ۳۷ میلیون بازدید کننده داشت و هر هفته بیش از ۷۵۰ هزار بازدید کننده را جذب می کند. شما می توانید با مراجعه به مرکز خرید دبی مال، از این آکواریوم به صورت رایگان دیدن کنید. اسسیای در سال ۲۰۰۰ و مطابق با قانون شماره۴ فدرال بهعنوان مرجعی عمومی که از قدرت نظارتی و اجرایی لازم برای انجام وظایفش برخوردار است، تاسیس شد و درحالحاضر مرجع نظارتی بازار اوراق بهادار و بازارهای کالا در اماراتمتحدهعربی است. دارای ۲۲ سالن سینما با بیش از ۲،۸۰۰ صندلی است که همچنین توسط امار اینترتیمنت (Emaar Entertainment) اداره می شود. این پیست اسکی دبی مال خودش به تنهایی یک مرکز تفریح کامل به حساب می آید. ظاهر هتل به شکل یک بادبان است و در رده پنجم هتلهای بلند جهان قرار دارد؛ ارتفاع برج 321متر و ارتفاع بالاترین طبقه آن به 197.5 متر میرسد.

میزان تلاشی که برای طراحی دکوراسیون سورئال مصری که در خارج و داخل این ساختمان هرمی شکل دیده شده کاملاً چشمگیر است. شهربازی لگولند دبی ۶ بخش مختلف با طراحی مجزا را در دل خود جای داده است که یکی از دیدنی ترین بخش های آن بخش مینی لند است. این شهر بازی که در اصل به عنوان جزئی از مجموعه بزرگتری به نام پارک اند ریزورت دبی (Dubai Parks and Resorts) محسوب می شود، با ایده خلق فضاها و شخصیت های انیمیشنی مطرح هالیوود در سال ۲۰۱۶ درهای خود را به روی علاقمندان به بازی و فیلم گشود. شاید این توصیف بتواند مقداری از آنچه که دبی مال در خود دارد به عنوان بزرگترین پاساژ جهان بیان کند. طعم اصیل غذاهای ایتالیایی را می توان در رستوران ایتالیایی هتل نوش جان کرد که با ترکیب طعم های جدید، طعمی خارق العاده را ایجاد می کند. مدت زمان بازدید از این مجموعه معمولا 2 ساعت می باشد اما اگر بخواهید هر قسمت را دقیق ببینید بیشتر هم می باشد این زمان ولی محدودیتی برای در داخل ماندن وجود ندارد ولی در صورتی که قبل از اتمام بازدید از آکواریون خارج شده و بخواهید مجدد به داخل بروید باید دوباره هزینه ورودی بپردازید پس حتما به این نکته توجه داشته باشید. در این مجموعه آبشاری مصنوعی به ارتفاع ۲۴ متر قرار دارد که میتوانید از ۴ طبقه دبی مال به مشاهده آن بپردازید و لذت ببرید. پارک آبی لاگونا، از لذت های هیجانانگیز و منطقه اختصاصی کودکان گرفته تا استخر بینهایت و رودخانه تنبل، همه چیز را دارد. تا لوازم الکترونیکی پیدا میشود چرا که 1200 فروشگاه از معتبرترین برندهای جهان در آن جای دارند. شما همچنین میتوانید بهازای پرداخت هزینه اضافه یک راهنمای گروه برای یک ساعت و نیم داشته باشید؛ راهنمایی که شما را به بخشهای مختلف و اعماق آکواریوم میبرد و این امکان را برای شما فراهم میکند تا بازدید مفیدی از این مجموعه داشته باشید.

از طریق خیابان دوحه قابل دسترسی است که در آوریل ۲۰۰۹ به عنوان یک جاده دو طبقه بازسازی شد. بخشی از پارک ها و استراحتگاه های دبی را تشکیل میدهد و به عنوان دروازه ای به سه پارک اصلی عمل میکند. امکانات خوبی را در اختیار دارنده کارت قرار میدهد که از آن جمله میتوان به استفاده از واگنهای اول قطار اشاره کرد. این رقم ها از بازدید کنندگان تمام مقصد های عجیب و غریب و پارک های تفریحی در جهان از جمله میدان تایمز (۳۹٫۲ میلیون)، سنترال پارک (۳۸ میلیون) و آبشار نیاگارا (۲۲٫۵ میلیون نفر) پیشی گرفته است. بیش از ۱۳ میلیون فوت مربع (معادل به اندازه بیش از ۵۰ میدان فوتبال)، مساحت کل داخلی داخلی ۵٫۹ میلیون فوت مربع (۵۵ هکتار) و فضای اجاره ای ۳٫۷۷ میلیون فوت مربع (۳۵ هکتار) تقریبا به اندازه مرکز خرید وست ادموند (واقع در کانادا) است. در زعبیل تعداد زیادی رستوران، خرده قروشی و ۳۰۰۰ فضای پارکینگ وجود دارد. تعداد این مهاجرین بهاندازهای زیاد است که عدهای به محله السطوه دبی لقب مینی مانیل را دادهاند. تقریبا همه ما می دانیم یکی از بزرگترین آکواریوم جهان در مرکزخرید دبی قرار دارد که می توان گفت یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این مرکز خرید است.

اجاره خودرو در دبی می تواند تصمیم عاقلانه ای باشد زیرا از گرمای هوا زیاد در گزند خواهید بود همین طور باعث می شود که راحت تر به مکان های مختلف در دبی سر بزنید. علاوه بر این، آب و هوا نیز در اواخر سال آرام است. البته اگر گرمای هوا شما را زیاد آزار نمی دهد، می توانید تا اواخر فصل بهار نیز از ساحل جمیرا دیدن کنید. قفس شناور آکواریوم نیز تجربه ای مهیج است که می توان به داخل قفس رفته و وارد آکواریوم شوید. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این پارک موضوعی عظیم چند ملیتی بدانید، از غرفهها گرفته تا سواریها و بازیها، حملونقل و موارد دیگر آمده است. این تونل اکریلیک به شما امکان می دهد تا به طور قابل توجهی به طیف متنوعی از حیوانات دریایی، از جمله کوسه ها و بسیاری از گونه های ماهی نزدیک شوید. برای یافتن کار در امارات روشهای بسیاری وجود دارد اما بهتر است قبل از هرچیز نگاهی به لیست سایتهای کاریابی در مقاله کاریابی در امارات بیندازید. در کنار فروشگاه هایی که نام بردیم، می توانید از مجموعه ورزشی بسیار مدرن زعبیل نیز دیدن کنید که روی بام دبی مال زعبیل قرار دارد و شامل سالن بدن سازی، پیست کارتینگ و فودکورت میشود. در طبقه اول فروشگاه بنگ اند اولافسن که شعبه یک شرکت دانمارکی کالاهای الکترونیکی است و محصولات صوتی، تصویری، تلویزیون و تلفن را می فروشد، وجود دارد.

همچنین دارای یک هتل لوکس ۲۵۰ اتاقه، ۲۲ سینما و ۱۲۰ رستوران و کافه است. مرکز خرید دبی مال خانه یکی از جدیدترین مکان های کافه رینفورست است. اگر به غذاهای ژاپنی علاقه دارید باید به موتوماچی یکی از بهترین کافه ها و رستوران ها در لامر دبی سر بزنید. در این آبشار با طراحی یک سری مجسمه مصنوعی به شکل انسان تصویری طبیعی از شیرجه به داخل آب پیش رویتان قرار دارد. صدای ریزش آب به همراه نور خورشید که از پنجرههای عظیم مجتمع بر سطح آبشار میتابد تجربهای شگفتانگیز را برای تماشاگران آبشار به همراه دارد.این آبشار مصنوعی عظیم که در آن آب در یک چرخه گردشی بر روی دیواری استوانهای شکل به قطر ۳۰ متر و ارتفاع ۲۴ متر میریزد از تمامی ۴ طبقه دبی مال قابل مشاهده است. بازدیدکنندگان میتوانند هنگام بازدید از موزه، وسایل نقلیه برقی خود را شارژ کنند و مکانهای پارک خودرو برای تشویق به استفاده از وسایل حملونقل عمومی بسیار محدود است، زیرا یک پل 212 متری این سازه را به ایستگاه مترو «امارات تاورز» متصل میکند. ساکنان امارات متحده عربی میتوانند با شناسه اماراتی خود از گیتهای هوشمند عبور کنند. چندین درب ورودی در آن وجود دارد که اگر از درب اصلی آن وارد شوید، با هیبت عظیم یک دایناسور استخوانی رو به رو خواهید شد.

میتوانند بهعنوان یک پلیس یا آتش نشان ایفای نقش کنند. افسر پلیس، آتش نشان و پزشک جراح از محبوب ترین مشاغل بین کودکان هستند. ساحل مارینا دبی، یکی دیگر از نام هایی است که در بین بهترین سواحل دبی، بارها به گوش شما خواهد رسید. ساعاتی که میتوانید انتخاب کنید بین ۵ صبح و ۳ صبح هستند. این به شما بستگی دارد که دوست دارید از پنجره هتل به دریای آبی خیره شوید یا شبها مبهوت نمای روشن شهر شوید؛ با انتخاب یک هتل مناسب میتوانید اقامتی آسوده و راحت را تجربه کنید. دانشگاه بروند و برای خود شغل انتخاب کنند و درآمد داشته باشند و حتی درآمدشان را خرج کنند. متقاضیان، در فرایند درخواست مجدد، باید شواهد تازه و قانع کننده ای را از پیوندهای خود با ایران و همچنین از قصد خود به ترک ایالات متحده پس از پایان اعتبار ویزا ارائه کنند. آکواریوم بزرگی با بیش از 30000 موجود آبزی از ۲۰۰ گونه حیوانی در مخزنی ۱۰ میلیون لیتری که شما را محو تماشا میکند. جذابترین قسمت مجموعه دبی دینو نام دارد که اسکلتی بزرگ از یک دایناسور در آن دیده میشود، شاید فکر کنید آن یک مجسمه و یا ماکتی نمادین است اما باید بدانید که اسکلت دایناسوری که در دبی دینو میبینید استخوانهای یک دایناسور واقعی است که به 155 میلیون سال پیش تعلق دارد و در سال 2008 کشف شده است. سرگرمی هابه همینجا ختم نمی شود؛ تجربه اسکیت سواری روی یخ، از نزدیک دیدن موجودات دریایی آکواریوم، دبی دینو و آبشار دبی مال به اندازه کافی و برای تمام روزهای اقامت در دبی شما را سرگرم خواهد کرد. کندی لیشس که بزرگ ترین شیرینی فروشی امارات به حساب میآید، رو به روی آکواریوم قرار دارد. با پوشش تقریباً 232 کیلومتری خط ساحلی، در مجموع 260 جزیره وجود دارد که در هفت مجموعه گروهبندیشدهاند که نشاندهنده قارههای مختلف است.





[ بازدید : 3456 ]

[ يکشنبه 9 مهر 1402 ] [ 21:43 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]