شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


سال هاست که بحث کفپوش های چند بعدی بحث داغ بازار خودرو بوده است. کفپوش‌های 5 بعدی، 7 بعدی و حتی 9 بعدی یکی از موضوعات داغ امروز برای فروشندگانی است که سعی می‌کنند از این اصطلاحات برای جذاب‌تر کردن محصولات خود استفاده کنند. اما حقیقت چیست؟ این اندازه گیری ها از کجا آمده است؟

هر طبقه ای که "هر تعداد پله" را بپوشاند باید وظیفه اصلی جلوگیری از کثیف شدن کف ماشین را انجام دهد. همه طبقات این کار را انجام می دهند اما تفاوت اصلی در نوع محصول و میزان پوشش کف خودرو است. تعداد اندازه گیری طبقات رابطه مستقیمی با توزیع کف دارد. کف هر خودرو از جمله خودرو شاهین شکل و طرح خاص خود را دارد. در گذشته کفپوش ها از پلاستیک انعطاف پذیر ساخته می شدند و در اندازه های مختلف برای همه وسایل نقلیه استفاده می شدند. شبیه کف ماشین هستند.

تعداد ابعاد کف به چه معناست؟

اما پوشش این طبقه متناسب با تعداد طبقات است طبقات ساده با لبه های کوتاه را طبقات سه بعدی می گویند که ضعیف ترین طبقات موجود در بازار امروزی هستند. از طرفی پرطرفدارترین کفپوش های موجود در بازار مدل های پنج بعدی هستند که اگر بحث کیفیت را رها کنیم، در شکل لبه های کف با کفپوش های سه بعدی تفاوت دارند، بنابراین لبه های کف پوشش ها طولانی تر هستند و قسمت بیشتری از کف خودرو را می پوشانند.

کف های 9 بعدی از کجا آمده اند؟

بحث فروش هنوز تمام نشده و مدتی است که بحث کفپوش های 9 و حتی 11 به گوش می رسد. تفاوت این کفپوش با مدل های 5 بعدی در میزان پوشش است به طوری که در کفپوش 9 بعدی شاهد پوشش برخی از قسمت ها از جمله کناره پا و کناره های صندلی هستیم.

آیا اندازه واقعا مهم است؟

هم بله و هم نه! واقعیت این است که کفپوش های 5 بعدی نسبت به سه بعدی پوشش بیشتری دارند و طبیعتاً فضای بیشتری از کف کابین را پوشش می دهند.

اما تعداد اندازه کف تنها معیار مهم نیست!

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید کفپوش خودرو باید به آن توجه کرد، جنس محصول است. کفپوش ها از مواد مختلفی از جمله پلاستیک، پی وی سی، چرم مصنوعی، پارچه و حتی چرم طبیعی ساخته می شوند. متریال کار مهمترین معیار برای خرید کفپوش است. به طور کلی کفپوش های سه بعدی که مقوله اقتصادی بازار هستند از پلاستیک خشک ساخته می شوند اما می بینیم که کفپوش 5 بعدی عمومی از چرم مصنوعی ساخته شده است زیرا کفپوش AM 5D برند شاهین از این ماده ساخته شده است.
نمایش بیشتر: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/کفپوش-خودرو/ایرانخودرو-کفپوش-خودرو/کفپوش-سمند/





[ بازدید : 137 ]

[ يکشنبه 5 شهريور 1402 ] [ 12:37 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]