شاهد

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ شاهد خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


از جمله بخش های مهم و جذاب مورد نظر برای کودکان در پارک آتلانتیس، زمین بازی واتر اسپلش می باشد. یکی از قسمت های جذاب لگو لند دبی، قسمت مینی لند آن است که در این قسمت، اماکن معروف دنیا مانند برج خلیفه، با دقت و ظرافت بسیاری توسط لگو های کوچک ساخته شده اند. با این حال، به خاطر داشته باشید که این پارک آبی فضای کوچک تری نسبت به سایر پارک های آبی دبی دارد و از آنجایی که در نخل جمیرا قرار دارد، در روزهای خاصی از هفته می تواند شلوغ شود. یک شهر بازی کوچک در دل مرکز خریدی بزرگ باعث شده که علاوه بر بزرگسالان، کودکان هم از این مرکز خرید خاطرهی لذتبخشی داشته باشند. امروزه بازدیدکنندگان علاوه بر این که تمایل به دیدن زیبایی های دبی دارند به دنبال مراکز خریدی هستند که لباس های مارک وسایل مارک و سوغاتیهای را تهیه کنند. پوشش در پارک آبی دبی به این صورت است که گردشگران می توانند از لباس هایی مانند لباس شنا، بورکینی(لباس شنای اسلامی) و بیکینی استفاده نمایند. 🔻در ماههای گذشته آقای ولیالله سیف رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی یک مصاحبه تلویزیونی رسمی اعلام کرد که در پاسخ به اقدام دولت آمریکا مبنی بر لغو صدور ویزا به چند کشور از جمله ایران، دیگر دلار آمریکا در دولت ایران استفاده نخواهد شد.

از جمله موجودات این بخش میتوان به وزغ عربی، خفاش میوهخوار، رتیل های بزرگ، عقرب، خارپشت، مارمولک خاردم، «جیکوی چشم وزغی» (نوعی مارمولک)، «آفتاب پرست محجه» (Veiled chameleon)، «جربیل پا سفید» و غیره اشاره کرد. برای آشنایی با این بخش ها همراه ما در ادامه مطلب باشید. عمده فروش ها می توانند به فروش هر محصولی اقدام کنند. به همین جهت سالیانه گردشگران بسیاری به رزرو تور دبی و اقامت در هتل های لوکس آن ترغیب میشوند و مبداء خود را به مقصد فرودگاه های دبی ترک می کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و یا رزرو تور دبی را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. شما میتوانید با رزرو تور دبی با مجموعه مسافرتی رامین گشت از برنامه تفریح و استراحت در بهترین سواحل دبی لذت ببرید. میتوانید با آزادی کامل درون آکواریوم غواصی کنید و از تماشای سفره ماهی ها و کوسه ها نهایت لذت را ببرید. شما میتوانید یک روز کامل را در د بیچ بگذرانید و از اوقات لذتبخشی که تجربه میکنید، لذت ببرید. اگر به ورزشهای گروهی مانند فوتبال یا والیبال ساحلی علاقه دارید ساحل کایت بهترنی گزینهای ست که میتوانید بخشی از ساعات سفر به دبی را در آن سپری کنید. از محبوب ترین جاذبه های این پارک می توان به آبشار پنگوئن، بزرگترین آبشار دست ساز جهان، و همچنین استخری برای فوتبال آبی و غواصی اشاره کرد. دارای قیمتی مناسب است از برندهای پوشاک مختلفی می توانید آن را تهیه کنید همچنین می توانید یک فیلم پرفروش را در سینمای آن مشاهده کنید این مرکز خرید مجموعه از فود کورت است که گزینههای ناهارخوری نشسته را در اختیار شما قرار میدهد. پیش از رسیدن به مقصد خودرو مد نظرتان را با قیمتی مناسب کرایه کنید.

در اجاره خودرو در دبی شما از میان دو روش اجاره خودرو با راننده در دبی و اجاره خودرو بدون راننده در دبی حق انتخاب دارید. در میان آنها نیز مخازن وجود دارد که فقط برای زنان طراحی شده است. همچنین در این مرکز خرید شما می تواند قدم بزنید مشغول غذا خوردن شوید و کالاهای با تخفیف را خریداری کنید این مرکز خرید یکی از بهترین مرکز خریدی است که تنها ۱۸ دقیقه با ماشین با مرکز شهر فاصله دارد. همچنین دبی مال، پربازدیدترین مرکز خرید جهان نیز محسوب می شود. تماشای بخش های مختلف شهربازی حس تازه ای خواهد داشت و می تواند به عنوان بهترین تجربه از گشت و گذار در یک شهربازی پر هیاهو برایتان باشد. و در طبقه سوم آن ، محوطه بازی برای کودکان وجود دارد و خرید و گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. این منطقه به دو بخش دیره و بر دبی تقسیم شده است که در این مناطق تفریحات رایگان زیادی در اختیار افراد قرار می گیرد. در طول هفته نیز، مهمانان می توانند با شاتل رایگان به ساحل خصوصی در جبل علی گلف ریزورت بروند. این مرکز خرید در طول سال بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده دارد و گردشگرانی از سراسر جهان، از آن بازدید میکنند. همچنین گردشگرانی که علاقه مند به این ورزش هیجانی هستند، می توانند با یک مربی مجرب، آن را تجربه نمایند. همچنین میزبان یک سینمای وسیع و فول اچ دی است که فیلم های جذاب هالیوود و جهان را به نمایش میگذارد. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که عاشق مد و فشن هستند پیشنهاد ویژه ما به شما این مرکز خرید است انواع و اقسام برندهای معتبر و معروف پوشاک در این مرکز دایرهستند البته در این مرکز خرید برخی از فروشگاه های دیگر لباس های محلی عربی را می فروشند که برای شما بسیار جذاب و قابل توجه خواهد بود.

زعفران، عود، عطرهای مختلف، ادویه جات و لباس عربی از جمله سوغاتی هایی است که می توانید در این بازار تهیه کنید. یکی از پیشگامان این روند، امارات متحده عربی بود که سریع تر از هرجای دیگر دنیا، پله های ترقی را طی میکرد. هزینه استفاده از اتوبوس بسیار ارزان است و اغلب آنها بهسمت بازار طلای دبی می روند، در نتیجه بهترین گزینه برای دسترسی به بازار طلا، بازار ادویه و عطر و بازار ماهی است. در ابتدا از گلخانه بیشتر برای تولید گیاهان و نشائهای مورد نیاز کاخها و باغهای تفریحی اشراف استفاده می شد . سالها بعد قلعه مورد نظر را به موزه تبدیل کردند تا هم به عنوان یک اثر تاریخی حفظ شود و هم در آن ابزارآلات به جای مانده از گذشته به نمایش عموم در بیایند. در این مرکز خرید رستورانها و کافههای متعددی وجود دارد که این فرصت را برای بازدیدکنندگان ایجاد میکند تا بتوانند پس از یک خرید عالی با صرف یک غذای دلچسب خستگی را از تن خود بیرون کنند. این مرکز خرید با تبعیت از سبک معماری ایتالیایی دوره رنسانس، فضای جذابی برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است که هر کسی میتواند از قدم زدن در آن لذت ببرد. همچنین سینمای این مرکز خرید هم میتواند گزینه مناسبی برای تفریح و ساخت اوقات خوش با خانواده باشد.

Dubai World Trade Center - Dubai Convention Centre #dubaiuk01 #like #shorts همچنین در این قسمت نماد بناهایی مثل کاخ باد و قلعه قرمز نیز که مربوط به هند می باشد نیز قرار گرفته است. در این بخش میتوانید المان هایی از هند مانند: تاج محل، قصر باد و قلعه سرخ را ببینید. عظمت میراث فارسی در این بخش از ابن بطوطه هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد. در طبقه ۲۷ هتل مجلل برج العرب رستورانی با دکوراسیون طلایی و بسیار شیک وجود دارد که مکانی ایده آل برای صرف انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های متنوع می باشد. اگر شما هم علاقهمند به غذاهای ترکی هستید رستوران Qasab گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. نکته قابل توجه که گردشگران و مسافران را به سمت خود کشانده است مراکز تفریحی این مجموعه می باشد که شامل اولین سالن سرپوشیده اسکی در دبی به نام اسکی دبی و با سالن های متعدد بولینگ و بیلیارد ، چندین استخر و بیش از ۹۰ رستوران و کافه های بین المللی با هر فرهنگ و ذائقه پذیرای شما مسافران و گردشگران می باشد . مرکز خرید امارات علاوه بر فروشگاه ها، دارای سینمای بزرگ با نمایش فول اچ دی، اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه، و پارک برفی - اسکی دبی، یک مرکز تئاتر با ظرفیت 500 نفر و بیش از 90 سالن بینالمللی، رستوران ها و کافه ها است. رستوران کاخ هند با گزینههای مختلفی چون صرف غذا در محل، بیرونبر و همچنین تحویل در محل توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند. همچنین میتوانید به کمک AR (واقعیت افزوده) سفری به گذشته، حال و آینده دبی کنید. لازمبهذکر است که این ایستگاه کمی با مقصد شما فاصله دارد و میتوانید برای رسیدن به آن تاکسی گرفته یا کمی پیادهروی کنید.

در دبی مرکز خریدهای متعدد وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را داشته و هر کدام از آنها مانند مرکز خرید ابن بطوطه ساعت کاری مخصوص دارند. وجود مکانهای بازی مانند فانسیتی در مرکز خرید ابنبطوطه به میزان زیادی باعث رفاه حال بازدیدکنندگان مخصوصا خانوادههای صاحب فرزند خردسال شده است. • دهکده جهانی دبی نه فقط در این شهر یا در کشور امارات، بلکه در سطح بین الملل یکی از بی نظیرترین مکانهای توریستی است. البته نه تنها طراحی بیرون این محوطه به این شکل است بلکه محوطه داخلی و دکوراسیون آن برگرفته از سنت چینیها بوده و عظمت جادو چینیها را به رخ میکشد. این مرکز نه تنها یک مرکز تجاری، بلکه یک مرکز تفریحی نیز به حساب می آید. دبی مال نه فقط یکی از بهترین مراکز خرید دبی بلکه از بزرگترین مجموعههای تفریحی و سرگرمی دنیا نیز به شمار میرود. وافی مال شکلی شبیه به اهرام مصر دارد و معماری داخلی آن هم نمادی از تزیینات همان دوره است. در مجموع ۲۷۵ خردهفروشی در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد که معماری آنها نمادی از شکوه دوره اوج حکومت اسلامی محسوب میشود. در پایان توصیه میشود اگر درصدد داشتن سفر ارزان دبی هستید حتما به نکات گفته شده در خرید بلیط دبی دقت کنید و اگر از قیمتها اطلاعی ندارید؛ به سایت قاصدک24 مراجعه کنید. توصیه ما به شما این است در سفر به دبی از این مرکز خرید حتما بازدید نمایید. از این رو این شهر تابستان هایی بسیار گرم دارد که به هیچ عنوان توصیه نمی شود برای سفر به دبی و استفاده از لگو لند در فصل های بهار و تابستان به این شهر سفر کنید. بهترین راه برای رفتن به بازار ابن بطوطه استفاده از مترو است چرا که دقیقا روبه روی این بازار، ایستگاه متروی ابن بطوطه قرار دارد و برای رفتن به این مرکز خرید، نیازی نیست از بزرگراه عبور کنید چراکه از سالن مترو، مسیر ورودی به بازار وجود دارد.

در این مرکز خرید یک شعبه آیکیا و کارفور (هایپرمارکت زنجیره­ای فرانسوی) هم وجود دارد. در دبی ، در هر زمان می توانید با قیمت مناسب خرید کنید ولی در جشنواره بزرگ خرید دبی که در ژانویه به مدت یک ماه برگزار می شود می توانید با قیمت های استثنایی خرید کنید و با کمال رضایت به خانه برگردید و اینکه یکی از مهم ترین دلایل سفر به دبی که امروزه تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری دبی نیز شده است ، وجود مراکز خرید دبی می باشد که می تواند سفر شیرین شما را شیرین تر و جذاب تر کند زیرا کمتر کسی از خرید کردن لذت نمی برد بخصوص که این خرید را بتوان در بازارها و مراکز خرید لوکس دبی انجام داد. این مرکز خرید بیش از بعد تجاری و خرید و فروش، مکانی جذاب برای سرگرمی اعضای خانواده است. محوطه آخر مرکز خرید ابن بطوطه دبی مکانی برای هنرهای آندولوسی، سفالگری، معماری، دانش و در کل هر آنچه که مربوط به آندولوس در قرن ۱۳ ام و ۱۴ است، می باشد. آخرین محوطهای که در مرکز خرید ابن بطوطه دبی قرار گرفته و هنرهای سفالگری، آندولوسی، معماری و هر آنچه که مربوط به هنر آندولس در قرون ۱۳ و ۱۴ بود در این محوطه به نمایش گذاشته شده، محوطه آندلوس است. از این کالاها می توان به پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، اکسسوری های مردانه و زنانه، لوازم آرایشی، صنایع دستی، وسایل الکترونیکی و هر آنچه که شما فکر کنید، اشاره کرد.

به جرأت می توان گفت افراد به راحتی می توانند هر آنچه که نیاز دارند از مرکز خرید ابن بطوطه تهیه نمایند. ترمینال شماره 1 فقط دارای یک سالن می باشد و ترمینال شماره 2 روبروی این ساختمان به صورت مجزا واقع شده است ، ترمینال 3 نیز دارای دو سالن A و B می باشد و شما گردشگران می توانید با سرویس هایی که برای مسافران تعبیه شده 30 دقیقه ای از ترمینال 1 به 3 و 20 دقیقه ای از ترمینال 1 به 2 رفت و آمد کنید و اگر قصد جا به جایی از سالن A و B ترمینال 3 را دارید به راحتی متوانید از پله برقی های طولانی این فرودگاه استفاده نمایید . مسافران می توانند برای رفتن به هر 3 ترمینال این فرودگاه از اتوبوس استفاده کنند. این کار به طلاسازان کمک میکند تا چندین محصول یک شکل را با سرعت بالا طراحی و تولید کنند. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است که این ساعات کاری ممکن است در بعضی از اوقات طولانیتر شود. چه بهتر که در فروشگاه ها و مراکز خرید مدرن و زیبا انجام شود. این پروژه عظیم از سال 2001 استارت خورد و در سال 2008 میلادی افتتاح گردید.جهت ساخت این پروژه عظیم میلیون ها متر مربع از شن های کف دریا لایروبی شد و میلیون ها متر مکعب خاک از جاهای مختلف جهت ساخت این پروژه وارد کردند.برای ساخت این پروژه از 40 هزار کارگر استفاده شد و شرکت نخیل مسئولیت اجرای ساخت این پروژه را برعهده داشت. اگر قصد رفتن به این مکان را داشته باشید می توانید به سادگی با استفاده از مترو به آن دسترسی داشته باشید.

سایت دبی با ما به فروش بلیط اسکیت روی یخ در دبی با تخفیف فراوان می پردازد، بنابراین می توانید بلیط خود را از این سایت خریداری کنید. کیفیت لباس به کیفیت پارچه خریداری شده بستگی دارد. خریدارانی که به دنبال معاملاتی بسیار گران و با ارزش است می توان در دوشنبه بهترین وسیله را خریداری کنند این مکان تنها 20دقیقه از جنوب شرقی مرکز شهر دارد. سال 2007 سالی بود که یک طرح ساخت و ساز مدرن به ارزش 132 میلیون دلار برای توسعه خور دبی به پایان رسید. دبی را که حدود 96 مرکز خرید لوکس و پر زرق و برق دارد، بدون شک میتوان بهشتی برای خریداران نامید. در واقع هنگامی که به این فروشگاه می روید میتوان یک چطر بازی حرفهای داشته باشید و میتوانید به برای چتر بازی به آنجا بروید. هیچ کلاب شبانهای در مجاورت ساحل وجود ندارد، اما میتوانید شتر سوار شوید. برج خلیفه دبی نیز به همراه هتل های 5 ستاره لوکس دبی در مجاورت دبی مال واقع شده اند. پیش از سفر و پرداخت هزینه تور دبی برای دیدن از بهترین مراکز خرید مناسب ایرانیان، نیاز هست اقدامات لازم جهت در یافت ویزای توریستی دبی انجام شود؛ اما نترسید ستاره ونک در تمام مراحل در کنار شماست. تنها در این صورت است که میتوانید بیشتر جاهای دیدنی دبی را ببینید، طعم بی نظیر غذاها در رستورانهای مختلف را بچشید و از تفریحات شاد و مفرح آن در زمان مناسب بهرهمند شوید. بخش موج سواری این مجموعه نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای نوجوانان و کودکان نیز مناسب است. طراحی این بخش از ابن بطوطه، با الهام از سبک معماری بسیار غنی و معروف ایرانی انجام شده است که اصلی ترین ویژگی آن استفاده از کاشی های رنگی است. حمام ها دارای الگوهای کاشی معرق هستند.





[ بازدید : 2123 ]

[ دوشنبه 17 مهر 1402 ] [ 19:56 ] [ F369 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]